Класична шкільна освіта останні 40 років передбачала вивчення школярами таких іноземних мов як англійська, німецька, інколи французька або іспанська.
Але сьогодні до цього переліку мов актуально додавати таку досить екзотичну й особливу мову, як китайська.

Останні 10 років китайська економіка займає ключові позиції в політичному та економічному світовому житті, суттєво впливає на інші держави. Тому одним із гострих питань сьогодні постає питання володіння (чи розуміння) китайської мовою в різних галузях: від політики до машинобудування та нових технологій, від фармакології до спорту.





У ліцеї №11 уже другий рік працює центр дитячої дипломатії «Ініціатива», пріоритетним напрямком роботи якого є вивчення культури, економіки, політики Китайської народної республіки.

Ліцеїсти настільки зацікавилися цією дивною, на жаль, мало відомою нам країною, що виявили бажання вивчати й мову даної держави.
Як виявилося у вивченні інших іноземних мов немає вікових обмежень, так і ввивченні початкових знань китайської мовитаких вікових обмежень немає: навчальний процес може обмежуватися лише бажанням учня.

Проаналізувати існуючи програми вивчення китайської мови, розроблені яккитайськими фахівцями (Пекинська організація по розвитку освіти «Хуанвеньшенши», курс початкового рівня китайської мови), так і українськими фахівцями( В.П.Чорна, В.П.Бай,О.С. Лосєв. Китайська мова. Початковий курс.: Підручник.-К.: Знання;   можна побачити, що разраховане навчання на дуже скорочене ознайомлення з основними лексичними та графічними принципами китайської мови.

Тому викладач гуртка східних мов працює за власною авторською програмою. Захопленню дітей немає меж. А 10 лютого 2009 року ліцей гостинно вітав делегацію з Китайської народної республіки.  Діалог культур, живе спілкування китайською мовою дало пар остки міцній дружбі дорослих і дітей.