Головне зображення на дні тематичних свят

Тиждень початкової школи в Кременчуцькому ліцеї № 11: креативність, радість та спільнота

Цьогорічний тиждень початкової школи в Кременчуцькому ліцеї № 11: креативність, радість та спільнота

Кременчуцький ліцей № 11 провів незабутній тиждень початкової школи, який перевершив всі очікування. Цей захід був захоплюючим, креативним та наповненим незабутніми емоціями для дітей.

Кожен день тижня мав свою унікальну тематику, яка принесла безліч радісних моментів. Діти з нетерпінням чекали наступного дня, щоб знову зануритися у світ творчості та веселощів. Дні бантиків, капелюшків, м’яких іграшок, смайликів та перевітілень стали справжнім святковим шоу радості та задоволення.

Учні виявили свою творчість, створюючи неперевершені бантики, капелюшки, м’які іграшки та смайлики. Кожен твір відображав внутрішню дитину, що прокидалася в кожному учаснику.

Але це були не тільки святкові створення. Це були дні, коли діти об’єднувалися, спілкувалися, ділилися своїми мріями та усмішками. Вчителі виступали як наставники та справжні друзі, що підтримували й надихали маленьких творців.

Тиждень початкової школи в Кременчуцькому ліцеї № 11 став вишуканою мозаїкою радості, креативності та незабутніх моментів. Ці яскраві дні запам’ятаються у серцях учнів та вчителів, створюючи приємні спогади про веселі та неперевершені моменти, які вони разом пережили у ліцеї.

День бантиків у початковій школі був справжнім карнавалом креативності та радості! Усі учні приходили в яскравих костюмах з бантами на головах. Вони робили власні декоративні банти, грали в ігри і танцювали веселі рухи, нагадуючи форму банта. Навіть обід був особливим – страви прикрашені бантами. А на завершення був незабутній концерт, де учні зі своїми талантами розсмішували всіх. День бантиків створив незабутні спогади та підкреслив, що навчання може бути неймовірно веселим!
День капелюшків – це коли учні початкової школи ліцею розквітають креативністю! Вони вигадують найсміливіші та найнезвичайніші капелюшки. Школа перетворюється на справжній цирк, де кожен може показати свій власний стиль. Капелюшки з квітами, блискітками та навіть яскравими тваринами – це справжнє шаленство! Учні влаштовують модні покази, танцюють та розповідають смішні історії, показуючи свої неперевершені творіння. Це свято, коли усі можуть побачити, що капелюшок немає бульбашковий, але він може зробити життя яскравішим та веселішим!
День м’якої іграшки – свято, коли усі учні приводили свої улюблені плюшеві іграшки до школи. Класи та коридори були прикрашені кольоровими та пухнастими м’якими іграшками. Учні гралися, творили та ділилися радістю зі своїми м’якими друзями. Цей день був сповнений веселощів та сміху, нагадуючи нам, що навчання може бути чудовою грою з казковими персонажами нашого дитинства.
День смайликів – це свято посмішок і позитиву у школі! Учні роблять кумедні смайлики з усмішками та яскравими кольорами. Всі посміхаються, жартують і діляться радістю. Цей день наповнений сміхом і радістю, як сонячний день з друзями!
День перевтілення – це коли учні початкової школи ліцею стають справжніми героями! Вони одягають костюми своїх улюблених персонажів – супергероїв, принцес, піратів і навіть космічних істот. Школа перетворюється на велику виставку фантазійних образів, де всі можуть грати ролі своїх улюблених героїв. Танці, ігри, конкурси і навіть парад перевтілення – все це робить День перевтілення незабутнім святом усієї школи.

Організатори тижня початкової школи в Кременчуцькому ліцеї № 11 ставили перед собою кілька основних цілей та завдань. Основними були:

  1. Створення позитивної та радісної атмосфери: Один із головних пріоритетів було зробити тиждень початкової школи веселим та незабутнім для учнів. Організатори прагнули створити атмосферу, в якій діти могли б відчути радість, позитив та взаємодію з однокласниками та вчителями.
  2. Розвиток творчості та уяви: Важливим завданням було стимулювання творчого мислення учнів. Через різноманітні тематичні дні, діти отримували можливість розкрити свою творчість, експериментувати з матеріалами, кольорами та формами та виразити свої ідеї через різноманітні вироби.
  3. Підтримка спільноти: Організатори прагнули зміцнити спільноту учнів, вчителів та батьків. Вони створювали дні, коли діти могли спілкуватися, ділитися своїми думками та ідеями, спільно творити та веселитися. Це сприяло формуванню дружніх зв’язків та підтримці учасників шкільного колективу.
  4. Залучення батьків: Організатори активно залучали батьків до участі у тижні початкової школи. Батьки були запрошені на виставки, презентації та інші заходи, де вони могли бачити досягнення своїх дітей та брати участь у спільних активностях.

Організатори успішно досягли цих цілей та завдань, створивши незабутній та веселий досвід для всіх учасників.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Прокрутити вгору