Освітня програма Кременчуцького ліцею» №11 «Гарант» Кременчуцької міської ради Полтавської області є наскрізною, оскільки охоплює освіту на І (початкова середня освіта), ІІ (базова середня освіта) та ІІІ (профільна середня освіта) ступенях навчання. Програма розроблена на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Постанов Кабінету Міністрів України від 14.01.2004 № 24 та від 23.11.2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» та на підставі типових освітніх програм, затверджених наказами МОН України від 21.03.2018 № 268 та від 20.04.2018 №№ 405, 406, 408 «Про затвердження типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти».
І. Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін.
Орієнтовна кількість класів:
- 1–4 – 14 кл.;
- 5–9 – 17 кл.;
- 10–11 – 11 кл.
Орієнтовна кількість здобувачів освіти:
- 1–4 – 450 учнів;
- 5–9 – 534 учні;
- 10–11 250 учнів.
Гранична наповнюваність класів встановлюється відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» (ст. 14).
Середня наповнюваність класів складає 31,8 учнів.
Загальний обсяг навчального навантаження для 1–4-х класів складає 12215 годин/навчальний рік: для 1-х класів – 3220 годин/навчальний рік, для 2-х класів – 2625 годин/навчальний рік, для 3-х класів – 3640 годин/навчальний рік, для 4-х класів – 2730 годин/навчальний рік.
Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 5–9-х класів складає 18007,5 годин/навчальний рік: для 5-х класів – 3255 годин/навчальний рік, для 6-х класів – 3570 годин/навчальний рік, для 7-х класів – 4900 годин/навчальний рік, для 8–9 х класів – 2520 годин/навчальний рік, для 9-х класів – 3780 годин/навчальний рік.
Загальний обсяг навчального навантаження учнів для 10–11-х класів складає 5320 годин/навчальний рік, по 1330 годин/навчальний рік у кожному класі
Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальному плані Кременчуцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей» №11 Кременчуцької міської ради Полтавської області.
Профільне навчання в 10–11-х класах за вибором учнів та батьків згідно з рішенням педагогічної ради та ради Кременчуцького ліцею №11 «Гарант» (протокол № від 31.08.2020 ) буде здійснюватися шляхом диференціації навчального процесу.
Клас | Профіль |
10-А | Математичний |
10-Б | Історичний |
10-В | Хіміко-біологічний |
10-Г | Лінгвістичний |
11-А | Математичний |
11-Б | Історичний |
11-В | Біолого-хімічний |
11-Г | Лінгвістичний |
11-Д | Лінгвістичний |
Концепція профільного навчання у старшій школі (наказ МОН України від 21.10.2013 № 1456).
Додатковий час використано на посилення окремих предметів, профільне навчання:
Клас | Назва предметів, на які збільшено час (кількість годин) | Назва предметів, на які зменшено час (кількість годин) |
5-А,Б,В,Г | Історія України (Вступ до історії) – 1 | – |
8-А | Алгебра – 1 | – |
8-А | Геометрія – 0,5 | |
8-Б | Історія України – 1 | |
8-Б | Всесвітня історія – 0,5 | |
8-В | Англійська мова – 1,5 | |
9-А | Алгебра – 1 | – |
9-Б | Історія України – 1 | |
9-В | Біологія – 1 | |
9-Г | Англійська мова – 1 | |
10-А | Математика – 6 | |
10-Б | Історія України – 1,5 | |
10-Б | Всесвітня історія – 2 | |
10-В | Біологія і екологія – 3 | |
10-В | Хімія – 2,5 | |
10-Г | Українська мова – 2 | |
10-Г | Українська література – 2 | |
11-А | Математика – 6 | |
11-Б | Історія України – 1,5 | |
11-Б | Всесвітня історія – 2 | |
11-Б | Правознавство – 3 | |
11-В | Біологія і екологія – 3 | |
11-В | Хімія – 4 | |
11-Г | Українська мова – 2 | |
11-Г | Українська література – 2 | |
11-Г | Англійська мова – 2 |
Реалізація змісту освіти, визначеного Державним стандартом, у 10-А та 10-Б класах забезпечується вибірково – обов’язковими предметами: інформатика, мистецтво.
Навчальний план Кременчуцького ліцею №11 «Гарант» міської ради Полтавської області охоплює інваріантну складову, сформовану на державному рівні, та варіативну складову, де передбачені години на вивчення окремих предметів інваріантної складової, упровадження факультативів, спеціальних курсів.
Повноцінність загальної середньої освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної частин навчального плану. З метою забезпечення виконання Державного стандарту освіти забезпечено викладання предметів інваріантної складової, що визначені Типовими навчальними планами для кожного класу, в повному обсязі.
Назва факультатива | Кількість груп | Кількість учнів | |
1 | «Логіка» | ||
2 | «Родинні фінанси | ||
3 | «Історія, культура та мова Китаю» | ||
4 | «Культура добросусідства» | ||
5 | «Синтаксис простого та простого ускладненого речення» | ||
6 | «Розв’язування задач з параметрами» | ||
7 | «Людина та її здоров’я» | ||
8 | «Вчимося бути громадянами» | ||
9 | «Синтаксис складного речення» | ||
10 | «Видатні постаті України кінця ХVIII-початку ХХ ст.» | ||
11 | «Психологія особистості» | ||
12 | «Російська мова» | ||
13 | «Конституційне право України» | ||
14 | «Міжнародне гуманітарне право» | ||
15 | «Обчислювальний практикум» |
Назва курсу за вибором | Кількість груп | Кількість учнів | |
1 | Російська мова | ||
2 | Родинні фінанси | ||
3 | Фінансово-грамотний споживач | ||
4 | Міфологія | ||
5 | Живи за правилами |
Факультативні заняття, внесені до навчального плану, складено з урахуванням інтересів, потреб учнів та заяв батьків, а також рівня кадрового та навчально-методичного забезпечення закладу.
Гранично допустиме навчальне навантаження учнів встановлено відповідно до вимог Закону України «Про загальну середню освіту» з урахуванням санітарно-гігієнічних норм.
Години фізичної культури не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392.
Порядок вивчення окремих навчальних предметів
Освітня галузь «Мистецтво» реалізується навчальними предметами «Образотворче мистецтво» і «Музичне мистецтво» – (5) – (7)-і класи; «Мистецтво» – (8)-(9)і класи.
Предмет «Трудове навчання» реалізується шляхом залучення учнів до проектної діяльності як провідного засобу розвитку і навчання учнів, формування у них здатності до самостійного навчання, оволодіння засобами сучасних технологій, умінь конструювати власний процес пізнання і на практиці реалізувати заплановане.
Клас | Проектна діяльність | |
5 клас | Торбинка для дрібничок | |
М’яка пласка іграшка | ||
Ялинкова прикраса | ||
Сервірування святкового столу | ||
Побутові електроприлади в моєму житті | ||
Рамка для фото | ||
Гольниця | ||
Закладка для книги | ||
Листівка | ||
Декоративний свічник | ||
6 клас | Серветка | |
Лялька мотанка | ||
Прикраси з бісеру | ||
Охайне житло | ||
Здоровя і краса мого волосся | ||
Обємна мяка іграшка | ||
Прикраси зі стрічок | ||
Декоративні квіти | ||
Картина | ||
7 клас | Килимок на стілець | |
Карнавальна маска | ||
Малярні роботи у побуті власними руками | ||
Я – споживач | ||
Технологічний одяг для кухні | ||
Декоративний рушник | ||
8 клас | Рамка для фото | |
Шарф | ||
Моя зачіска | ||
Мій одяг – мій імідж | ||
Поясний швейний виріб | ||
Декоративна ваза | ||
9 клас | Нове життя старим речам | |
Вироби для власних потреб | ||
Мій власний стиль | ||
Предмет «Фізична культура» реалізується варіативними модулями:
Назва модуля | 5-А | 5-Б | 5-В | 6-А | 6-Б | 6-В | 7-А | 7-Б | 7-В | 8-А | 8-Б | 9-А | 9-Б | 9-В | 9-Г | 10-А | 10-Б | 10-В | 10-Г | 10-Д | 11-А | 11-Б | 11-В | 11-Г | 11 -Д |
Легка атлетика | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Футбол | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||||
Волейбол | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Баскетбол | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Гімнастика | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
1. Розподілити учнів на групи для вивчення предметів інваріантної складової навчального плану:
1.1. Трудового навчання:
Клас | Усього учнів | Класи, де здійснюється поділ на групи(із загальної кількості) | |
Дівчат ( уч. Довгаль І.О.) | Хлопців ( уч. Дудка А.В.) | ||
5А | 32 | 20 | 12 |
5Б | 28 | 14 | 14 |
5В | 30 | 10 | 20 |
5Г | 30 | 10 | 20 |
6А | 36 | 18 | 18 |
6Б | 36 | 20 | 16 |
6В | 34 | 14 | 20 |
7А | 34 | 11 | 23 |
7Б | 32 | 20 | 12 |
7В | 30 | 13 | 17 |
8А | 29 | 14 | 15 |
8Б | 29 | 14 | 15 |
8В | 31 | 17 | 14 |
9А | 33 | 15 | 18 |
9Б | 28 | 18 | 10 |
9В | 28 | 13 | 15 |
9Г | 35 | 13 | 22 |
1.2Англійської мови:
Клас | Усього учнів | Класи, де здійснюється поділ на групи(із загальної кількості) | |
І група | ІІ група | ||
1А | 31 | 15 | 16 |
1Б | 31 | 15 | 16 |
1В | 30 | 15 | 15 |
1Г | 34 | 17 | 17 |
2А | 35 | 17 | 18 |
2Б | 37 | 19 | 18 |
2В | 36 | 18 | 18 |
3А | 30 | 15 | 15 |
3Б | 31 | 15 | 16 |
3В | 29 | 15 | 14 |
3Г | 32 | 16 | 16 |
4А | 30 | 15 | 15 |
4Б | 36 | 18 | 18 |
4В | 28 | 14 | 14 |
5А | 32 | 16 | 16 |
5Б | 28 | 14 | 14 |
5В | 30 | 15 | 15 |
5Г | 30 | 15 | 15 |
6А | 36 | 18 | 18 |
6Б | 36 | 18 | 18 |
6В | 34 | 17 | 17 |
7А | 34 | 17 | 17 |
7Б | 32 | 16 | 16 |
7в | 30 | 15 | 15 |
8А | 29 | 15 | 14 |
8Б | 29 | 15 | 14 |
8В | 31 | 16 | 15 |
9А | 33 | 17 | 16 |
9Б | 28 | 14 | 14 |
9В | 28 | 14 | 14 |
9Г | 35 | 18 | 17 |
10А | 37 | 19 | 18 |
10Б | 28 | 14 | 14 |
10В | 23 | – | – |
10Г | 36 | 18 | 18 |
11А | 28 | 14 | 14 |
11Б | 28 | 14 | 14 |
11В | 22 | – | – |
11Г | 23 | – | – |
11Д | 28 | 14 | 14 |
1.3.Інформатики:
Клас | Усього учнів | Класи, де здійснюється поділ на групи (із загальної кількості) | |
І група | ІІ група | ||
2Б | 37 | 19 | 18 |
2В | 36 | 18 | 18 |
3А | 30 | 15 | 15 |
3Б | 31 | 15 | 16 |
3В | 29 | 15 | 14 |
3Г | 32 | 16 | 16 |
4А | 30 | 15 | 15 |
4Б | 36 | 18 | 18 |
4В | 28 | 14 | 14 |
5А | 32 | 16 | 16 |
5Б | 28 | 14 | 14 |
5В | 30 | 15 | 15 |
5Г | 30 | 15 | 15 |
6А | 36 | 18 | 18 |
6Б | 36 | 18 | 18 |
6В | 34 | 17 | 17 |
7А | 34 | 17 | 17 |
7Б | 32 | 16 | 16 |
7в | 30 | 15 | 15 |
8А | 29 | 15 | 14 |
8Б | 29 | 15 | 14 |
8В | 31 | 16 | 15 |
9А | 33 | 17 | 16 |
9Б | 28 | 14 | 14 |
9В | 28 | 14 | 14 |
9Г | 35 | 18 | 17 |
10А | 37 | 19 | 18 |
10Б | 28 | 14 | 14 |
10В | 23 | 12 | – |
10Г | 36 | 18 | 18 |
11А | 28 | 14 | 14 |
11Б | 28 | 14 | 14 |
11В | 22 | 11 | 11 |
11Г | 23 | 12 | 11 |
11Д | 28 | 14 | 14 |
1.4.Предмету « Фізична культура»:
Клас | Усього учнів | Класи, де здійснюється поділ на групи(із загальної кількості) | |
І група | ІІ група | ||
10А | 37 | 19 | 18 |
10Б | 28 | 14 | 14 |
10В | 23 | – | – |
10Г | 36 | 18 | 18 |
11А | 28 | 14 | 14 |
11Б | 28 | 14 | 14 |
11В | 22 | – | – |
11Г | 23 | – | – |
11Д | 28 | 14 | 14 |
Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття базової та профільної освіти
Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти. Базова середня освіта здобувається, як правило, після здобуття початкової освіти. Діти, які здобули початкову освіту на 1 вересня поточного навчального року повинні розпочинати здобуття базової середньої освіти цього ж навчального року.
Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття профільної середньої освіти. Профільна середня освіта здобувається, як правило, після здобуття базової середньої освіти. Діти, які здобули базову середню освіту та успішно склали державну підсумкову атестацію на 1 вересня поточного навчального року повинні розпочинати здобуття профільної середньої освіти цього ж навчального року.
Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти за інших умов.
ІІ. Перелік та пропонований зміст освітніх галузей
Освітню програму Кременчуцького ліцею №11 «Гарант» Кременчуцької міської ради Полтавської області укладено за освітніми галузями, визначеними в Державних стандартах та Типових освітніх програмах, а саме:
Початкова освіта
- Мовно-літературна
- Математична
- Громадянська та історична, соціальна та здоров’язбережувальна, природнича
- Мистецька
- Технологічна
- Фізкультурна
Базова освіта
- Мови і літератури
- Суспільствознавство
- Мистецтво
- Математика
- Природознавство
- Технології
- Здоров’я і фізична культура
Профільна освіта (10 кл.)
- Мови і літератури
- Суспільствознавство
- Мистецтво
- Математика
- Природознавство
- Технології
- Здоров’я і фізична культура
Профільна освіта (11 кл.)
- Мови і літератури
- Суспільствознавство
- Естетична культура
- Математика
- Природознавство
- Технології
- Здоров’я і фізична культура
Логічна послідовність вивчення предметів розкривається у навчальних програмах, обраних для викладання предметів інваріантної та варіативної складових навчального плану (додатки 4, 5).
Форми організації освітнього процесу
Основними формами організації освітнього процесу в 1–4 класах є різні типи уроку, зокрема поліфункціональний урок у програмі «Ігтелект».
Основними формами організації освітнього процесу в 5–9 класах є різні типи уроку:
- формування компетентностей;
- розвитку компетентностей;
- перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей;
- корекції основних компетентностей;
- комбінований урок.
Також формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки тощо.
З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводяться навчально-практичні заняття. Ця форма організації поєднує виконання різних практичних вправ, експериментальних робіт відповідно до змісту окремих предметів, менш регламентована й має акцент на більшій самостійності учнів в експериментальній та практичній діяльності. Досягнуті компетентності учні можуть застосувати на практичних заняттях і заняттях практикуму. Практичне заняття – це така форма організації, в якій учням надається можливість застосовувати отримані ними знання у практичній діяльності. Експериментальні завдання, передбачені змістом окремих предметів, виконуються на заняттях із практикуму (виконання експериментально-практичних робіт). Оглядова конференція (для 8–11 класів) повинна передбачати обговорення ключових положень вивченого матеріалу, учнем розкриваються нові узагальнюючі підходи до його аналізу. Оглядова конференція може бути комплексною, тобто реалізувати міжпредметні зв’язки в узагальненні й систематизації навчального матеріалу. Оглядова екскурсія припускає цілеспрямоване ознайомлення учнів з об’єктами та спостереження процесів з метою відновити та систематизувати раніше отримані знання.
Функцію перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей виконує навчально-практичне заняття. Учні одержують конкретні завдання, з виконання яких звітують перед вчителем. Практичні заняття та заняття практикуму також можуть будуватися з метою реалізації контрольних функцій освітнього процесу. На цих заняттях учні самостійно виготовляють вироби, проводять виміри та звітують за виконану роботу.
Можливо проводити заняття в малих групах, бригадах і ланках (у тому числі робота учнів у парах змінного складу) за умови, що окремі учні виконують роботу бригадирів, консультантів, тобто тих, хто навчає малу групу.
Екскурсії в першу чергу покликані показати учням практичне застосування знань, отриманих при вивченні змісту окремих предметів (можливо поєднувати зі збором учнями по ходу екскурсії матеріалу для виконання визначених завдань).
Учні можуть самостійно знімати та монтувати відеофільми (під час відео-уроку) за умови самостійного розроблення сюжету фільму, підбору матеріалу, виконують самостійно розподілені ролі та аналізують виконану роботу.
Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.
Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів (додаток 4).
Основними формами організації освітнього процесу в 10 класах є різні типи уроку:
- формування компетентностей;
- розвитку компетентностей;
- перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей;
- корекції основних компетентностей;
- комбінований урок.
Також формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки, прес-конференції, ділові ігри тощо.
Засвоєння нового матеріалу можна проводити на лекції, конференції, екскурсії і т. д. Для конференції, дискусії вчителем або учнями визначаються теми доповідей учнів, основні напрями самостійної роботи. На навчальній екскурсії учні отримують знання, знайомлячись із експонатами в музеї, з роботою механізмів на підприємстві, спостерігаючи за різноманітними процесами, що відбуваються у природі. Консультації проводяться з учнями, які не були присутні на попередніх уроках або не зрозуміли, не засвоїли зміст окремих предметів. Розвиток і корекцію основних компетентностей можна, крім уроку відповідного типу, проводити на семінарі, заключній конференції, екскурсії тощо. Семінар як форма організації об’єднує бесіду та дискусію учнів. Заключна конференція може будуватися як у формі дискусії, так і у формі диспуту, на якому обговорюються полярні точки зору. Учитель або учні підбивають підсумки обговорення і формулюють висновки.
З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводяться навчально-практичні заняття. Ця форма організації поєднує виконання різних практичних вправ, експериментальних робіт відповідно до змісту окремих предметів, менш регламентована й має акцент на більшій самостійності учнів в експериментальній та практичній діяльності. Досягнуті компетентності учні можуть застосувати на практичних заняттях і заняттях практикуму. Практичне заняття – це така форма організації, в якій учням надається можливість застосовувати отримані ними знання у практичній діяльності. Експериментальні завдання, передбачені змістом окремих предметів, виконуються на заняттях із практикуму (виконання експериментально-практичних робіт). Оглядова конференція (для 8–11 класів) повинна передбачати обговорення ключових положень вивченого матеріалу, учнем розкриваються нові узагальнюючі підходи до його аналізу.
Оглядова конференція може бути комплексною, тобто реалізувати міжпредметні зв’язки в узагальненні й систематизації навчального матеріалу.
Оглядова екскурсія припускає цілеспрямоване ознайомлення учнів з об’єктами та спостереження процесів з метою відновити та систематизувати раніше отримані знання.
Учням, які готуються здавати заліки або іспити можливе проведення оглядових консультацій, які виконують коригувальну функцію, допомагаючи учням зорієнтуватися у змісті окремих предметів.
Консультація будується за принципом питань і відповідей.
Перевірка та/або оцінювання досягнення компетентностей крім уроку може здійснюватися у формі заліку, співбесіди, контрольного навчально-практичного заняття.
Залік як форма організації проводиться для перевірки якості засвоєння учнями змісту предметів, досягнення компетентностей. Ця форма організації як правило застосовується у класах з вечірньою формою здобуття освіти або для інших здобувачів профільної середньої освіти.
Співбесіда, як і залік, тільки у формі індивідуальної бесіди, проводиться з метою з’ясувати рівень досягнення компетентностей.
Функцію перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей виконує навчально-практичне заняття. Учні одержують конкретні завдання, з виконання яких звітують перед вчителем.
Практичні заняття та заняття практикуму також можуть будуватися з метою реалізації контрольних функцій освітнього процесу. На цих заняттях учні самостійно виготовляють вироби, проводять виміри та звітують за виконану роботу.
Можливо проводити заняття в малих групах, бригадах і ланках (у тому числі робота учнів у парах змінного складу) за умови, що окремі учні виконують роботу бригадирів, консультантів, тобто тих, хто навчає малу групу.
Екскурсії в першу чергу покликані показати учням практичне застосування знань, отриманих при вивченні змісту окремих предметів (можливо поєднувати зі збором учнями по ходу екскурсії матеріалу для виконання визначених завдань).
Учні можуть самостійно знімати та монтувати відеофільми (під час відео-уроку) за умови самостійного розроблення сюжету фільму, підбору матеріалу, виконують самостійно розподілені ролі та аналізують виконану роботу.
Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.
Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів (додаток 4).
Основними формами організації освітнього процесу в 11 класах є різні типи уроку:
- формування компетентностей;
- розвитку компетентностей;
- перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей;
- корекції основних компетентностей;
- комбінований урок.
Також формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки, прес-конференції, ділові ігри тощо.
Засвоєння нового матеріалу можна проводити на лекції, конференції, екскурсії і т. д. Для конференції, дискусії вчителем або учнями визначаються теми доповідей учнів, основні напрями самостійної роботи. На навчальній екскурсії учні отримують знання, знайомлячись із експонатами в музеї, з роботою механізмів на підприємстві, спостерігаючи за різноманітними процесами, що відбуваються у природі. Консультації проводяться з учнями, які не були присутні на попередніх уроках або не зрозуміли, не засвоїли зміст окремих предметів. Розвиток і корекцію основних компетентностей можна, крім уроку відповідного типу, проводити на семінарі, заключній конференції, екскурсії тощо. Семінар як форма організації об’єднує бесіду та дискусію учнів. Заключна конференція може будуватися як у формі дискусії, так і у формі диспуту, на якому обговорюються полярні точки зору. Учитель або учні підбивають підсумки обговорення і формулюють висновки.
З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводяться навчально-практичні заняття. Ця форма організації поєднує виконання різних практичних вправ, експериментальних робіт відповідно до змісту окремих предметів, менш регламентована й має акцент на більшій самостійності учнів в експериментальній та практичній діяльності. Досягнуті компетентності учні можуть застосувати на практичних заняттях і заняттях практикуму. Практичне заняття – це така форма організації, в якій учням надається можливість застосовувати отримані ними знання у практичній діяльності. Експериментальні завдання, передбачені змістом окремих предметів, виконуються на заняттях із практикуму (виконання експериментально-практичних робіт). Оглядова конференція (для 8–11 класів) повинна передбачати обговорення ключових положень вивченого матеріалу, учнем розкриваються нові узагальнюючі підходи до його аналізу.
Оглядова конференція може бути комплексною, тобто реалізувати міжпредметні зв’язки в узагальненні й систематизації навчального матеріалу.
Оглядова екскурсія припускає цілеспрямоване ознайомлення учнів з об’єктами та спостереження процесів з метою відновити та систематизувати раніше отримані знання.
Учням, які готуються здавати заліки або іспити можливе проведення оглядових консультацій, які виконують коригувальну функцію, допомагаючи учням зорієнтуватися у змісті окремих предметів. Консультація будується за принципом питань і відповідей.
Перевірка та/або оцінювання досягнення компетентностей крім уроку може здійснюватися у формі заліку, співбесіди, контрольного навчально-практичного заняття. Залік як форма організації проводиться для перевірки якості засвоєння учнями змісту предметів, досягнення компетентностей. Ця форма організації як правило застосовується для вечірньої форми здобуття освіти або для інших здобувачів профільної середньої освіти.
Співбесіда, як і залік, тільки у формі індивідуальної бесіди, проводиться з метою з’ясувати рівень досягнення компетентностей.
Функцію перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей виконує навчально-практичне заняття. Учні одержують конкретні завдання, з виконання яких звітують перед вчителем.
Практичні заняття та заняття практикуму також можуть будуватися з метою реалізації контрольних функцій освітнього процесу. На цих заняттях учні самостійно виготовляють вироби, проводять виміри та звітують за виконану роботу.
Можливо проводити заняття в малих групах, бригадах і ланках (у тому числі робота учнів у парах змінного складу) за умови, що окремі учні виконують роботу бригадирів, консультантів, тобто тих, хто навчає малу групу.
Екскурсії в першу чергу покликані показати учням практичне застосування знань, отриманих при вивченні змісту окремих предметів (можливо поєднувати зі збором учнями по ходу екскурсії матеріалу для виконання визначених завдань).
Учні можуть самостійно знімати та монтувати відеофільми (під час відео-уроку) за умови самостійного розроблення сюжету фільму, підбору матеріалу, виконують самостійно розподілені ролі та аналізують виконану роботу.
Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.
Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів (Додаток ).
ІІІ. Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти
Система внутрішнього забезпечення якості (таблиця 1) складається з таких компонентів:
кадрове забезпечення освітньої діяльності:
Заклад забезпечено кадрами на 100%.
- Усього педагогічних працівників – 64
- Спеціаліст вищої категорії – 33
- Спеціаліст І категорії –9
- Спеціаліст ІІ категорії – 6
- Спеціаліст – 15
- Мають педагогічне звання «старший учитель» – 6
- Мають педагогічне звання «учитель-методист» – 17
- Мають педагогічне звання «Відмінник освіти» – 1
навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності:
- програма розвитку КНВК №11
- освітня програма,
- річний план,
- навчальний план,
- програми навчальних предметів,
- методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів,
- програма розвитку обдарованих дітей,
- положення про педагогічне раду,
- положення про кафедру.
матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності (додаток 6);
якість проведення навчальних занять визначається шляхом відвідування уроків адміністраціїю закладу, проведенням адміністративних контрольних робіт, вивчення організаційного та науково-методичного забезпечення викладання навчальних предметів;
моніторинг досягнення учнями результатів навчання (компетентностей) здійснюється у кожному класі учителями кожного предмета, аналізується предметною кафедрою: адміністрацією здійснюються фронтальний, тематичний та класно-узагальнюючи контролі. За результатами контролю будуються графіки, заповнюються таблиці, оформлюються звіти, пишуться довідки, видаються накази. Враховується кореляційне відношення ЗНО/ДПА- річне оцінювання.
Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:
- оновлення методичної бази освітньої діяльності;
- контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розроблення рекомендацій щодо їх покращення;
- моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища Кременчуцького ліцею №11 «Гарант»;
- створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників;
- створення лідерської системи навчання;
- упровадження в педагогічну діяльність принципів Нової української школи.
Інструменти для здійснення моніторингу системи внутрішнього забезпечення якості освіти регламентовано окремими наказами Кременчуцького ліцею №11 «Гарант».
ІV. Очікувані результати навчання здобувачів освіти.
Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель/вчителька у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів.
Додаток 1
СХВАЛЕНО педагогічною радою Кременчуцького ліцею №11 «Гарант» Кременчуцької міської ради Полтавської області Протокол № 1 від 31.08.2020р. Голова педагогічної ради__________________/_Н.О.Бикова/М.П. | ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Кременчуцького ліцею №11 «Гарант» Кременчуцької міської ради Полтавської області Наказ № 206 о/д від 31.08.2020 р. Директор_____________________/Н.О.Бикова/М.П. |
Навчальний план
Кременчуцького ліцею №11 «Гарант»
Кременчуцької міської ради
Полтавської області
на 2020–2021 навчальний рік
Навчальний план для 1-х класів
(за планом початкової школи з українською мовою навчання для закладів середньої освіти, що працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» лист ДСЯО № 01/01–23/929 від 06.08.2020 р.)
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень | |
1-Б | 1-В | ||
Мовно – літературна (українська мова) | Українська мова | 6 | 6 |
Математична | Математика | 3 | 3 |
Мовно-літературна (література) | Я пізнаю світ | 8 | 8 |
Математична | |||
Природнича | |||
Соціальна і здоров’язбережувальна | |||
Громадянська та історична | |||
Технологічна | |||
Фізкультурна | |||
Мистецька | |||
Іншомовна освіта | Іноземна мова | 2 | 2 |
Інформатична | — | — | |
Мистецька | Мистецтво | 1 | 1 |
Фізкультурна | Фізична культура | 2 | 2 |
Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складовоїМатематика | 1 | 1 | |
Гранично допустиме тижневе навантаження учня | 20 | 20 | |
Загальна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи) | 23 | 23 |
Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями в межах інтегрованого навчального предмета «Я пізнаю світ»:мовно-літературна освітня галузь – 1 год/тижд.;
природнича, технологічна, соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична освітні галузі – разом 4 год/тижд.;
- математична освітня галузь – 1 год/тижд.;
- мистецька освітня галузь – 1 год/тижд;
- фізкультурна освітня галузь – 1 год/тижд.
Інтегрований предмет або окремі предмети «Образотворче мистецтво» і «Музичне мистецтво».
Години, передбачені для фізичної культури (предмети «Я пізнаю світ» 1 год/тижд. та «Фізична культура» 2 год/тижд.), не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження учнів, але обов’язково фінансуються.
Навчальний план для 1-х класів
(за Типовою освітньою програмою початкової школи з українською мовою навчання (авт. Савченко О.Я.), затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 № 1272)
Назваа освітньої галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |
1-А | 1-Г | ||
Мовно-літературна | Навчання грамоти | 7 | 7 |
Англійська мова | 2 | 2 | |
Математична | Математика | 4 | 4 |
Громадянська та історична, соціальна та здоров’язбережувальна, природнича | Я досліджую світ | 3 | 3 |
Мистецька | Музичне мистецтво, образотворче мистецтво | 2 | 2 |
Технологічна | Дизайн і технології | 1 | 1 |
Фізкультурна | Фізична культура | 3 | 3 |
РАЗОМ | 19+3 | 19+3 | |
Додаткові години на предмети інваріантної складової:Навчання грамоти | 1 | 1 | |
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня | 20 | 20 | |
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи) | 23 | 23 |
Інтегрований предмет або окремі предмети «Музичне мистецтво» та «Образотворче мистецтво».
Години, передбачені для фізичної культури, не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження учнів, але обов’язково фінансуються
Навчальний план для 2-го класу
(за планом початкової школи з українською мовою навчання для закладів середньої освіти, що працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» лист ДСЯО № 01/01–23/929 від 06.08.2020 р.)
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень |
2 – А клас | ||
Мовно – літературна (українська мова) | Українська мова | 6 |
Математична | Математика | 3 |
Мовно-літературна (література) | Я пізнаю світ* | 8 |
Математична | ||
Природнича | ||
Соціальна і здоров’язбережувальна | ||
Громадянська та історична | ||
Технологічна | ||
Фізкультурна | ||
Мистецька | ||
Іншомовна освіта | Англійська мова | 3 |
Інформатична | 1 | |
Мистецька | Мистецтво | 1 |
Фізкультурна | Фізична культура | 2 |
Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складовоїМатематика, ЯПС | 2 | |
Гранично допустиме тижневе навантаження учня | 22 | |
Загальна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи) | 25 |
Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями в межах інтегрованого навчального предмета «Я пізнаю світ»:
мовно-літературна освітня галузь — 1 год/тижд.; природнича, технологічна, соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична освітні галузі — разом 4,5 год/тижд.; математична освітня галузь — 1,5 год/тижд.; мистецька освітня галузь — 1 год/тижд.; фізкультурна освітня галузь — 1 год/тижд.
Інтегрований предмет або окремі предмети «Образотворче мистецтво» і «Музичне мистецтво».
Години, передбачені для фізичної культури (предмети «Я пізнаю світ» (1 год/тижд.) та «Фізична культура» (2 год/тижд.), не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження учнів, але обов’язково фінансуються
Навчальний план для 2-х класів
(за Типовою освітньою програмою початкової школи з українською мовою навчання (авт. Савченко О.Я.),затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 № 1272)
Назваа освітньої галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |
2-Б | 2-В | ||
Мовно-літературна | Українська мова | 7 | 7 |
Англійська мова | 3 | 3 | |
Математична | Математика | 4 | 4 |
Громадянська та історична, соціальна та здоров’язбережувальна, природнича | Я досліджую світ | 3 | 3 |
Мистецька | Музичне мистецтво, образотворче мистецтво | 11 | 11 |
ТехнологічнаІнформатична | Дизайн і технологіїІнформатика | 11 | 11- |
Фізкультурна | Фізична культура ** | 3 | 3 |
РАЗОМ | 21+3 | 21+3 | |
Додаткові години на предмети інваріантної складової:Математика | 1 | 1 | |
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня | 22 | 22 | |
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи) | 25 | 25 |
Інтегрований предмет або окремі предмети «Музичне мистецтво» та «Образотворче мистецтво».
Години, передбачені для фізичної культури, не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження учнів, але обов’язково фінансуються
Навчальний план для 3-х класів
(за Типовою освітньою програмою початкової школи з українською мовою навчання (авт. Савченко О.Я.), затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 № 1273)
Назваа освітньої галузі | Навчальні предмети | Кількість годинна тиждень у класах | |||
3-А | 3-Б | 3-В | 3-Г | ||
Мовно-літературна | Українська мова, читання | 7 | 7 | 7 | 7 |
Англійська мова | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Математична | Математика | 5 | 5 | 5 | 5 |
Громадянська та історична, соціальна та здоров’язбережувальна, природнича | Я досліджую світ | 3 | 3 | 3 | 3 |
Мистецька | Музичне мистецтво, образотворче мистецтво | 2 | 2 | 2 | 2 |
Технологічна | Дизайн і технології | 1 | 1- | 1 | 1 |
Інформатична | Інформатика | 1 | 1- | 1 | 1 |
Фізкультурна | Фізична культура ** | 3 | 3 | 3 | 3 |
РАЗОМ | 22+3 | 22+3 | 22+3 | 22+3 | |
Додаткові години на предмети інваріантної складовоїУкраїнська мова | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня | 23 | 23 | 23 | 23 | |
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи) | 26 | 26 | 26 | 26 |
Інтегрований предмет або окремі предмети «Музичне мистецтво» та «Образотворче мистецтво»
Години, передбачені для фізичної культури, не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження учнів, але обов’язково фінансуються
Навчальний план для 4 класів
(за Типовою освітньою програмою початкової школи з українською мовою навчання з вивченням російської мови, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 р. № 407, табл. № 2)
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||
4-А | 4-Б | 4-В | ||
Мови і літератури | Українська мова | 7 | 7 | 7 |
(мовний і літературний компоненти) | Російська мова | 2 | 2 | 2 |
Англійська мова | 2 | 2 | 2 | |
Математика | Математика | 4 | 4 | 4 |
Природознавство | Природознавство | 2 | 2 | 2 |
Суспільствознавство | Я у світі | 1 | 1 | 1 |
Мистецтво | Мистецтво* | 1 | 1 | 1 |
Технології | Трудове навчання | 1 | 1 | 1 |
Інформатика | 1 | 1 | 1 | |
Здоров’я і фізична культура | Основи здоров’я | 1 | 1 | 1 |
Фізична культура ** | 3 | 3 | 3 | |
РАЗОМ | 22+3 | 22+3 | 22+3 | |
Додаткові години на предмети інваріантної складової:Математика | 1 | 1 | 1 | |
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня | 23 | 23 | 23 | |
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи) | 26 | 26 | 26 |
Загальноосвітній навчальний заклад може обирати інтегрований курс «Мистецтво» або окремі курси: «Музичне мистецтво» та «Образотворче мистецтво», використовуючи години варіативної складової.
Години, передбачені для фізичної культури, не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження учнів, але обов’язково фінансуються
Навчальний план для 5 класів з поглибленим вивченням окремих предметів
(за типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 405, таблиця № 8)
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годинна тиждень у класах | |||
5-А | 5-Б | 5-В | 5-Г | ||
Базові предмети | 26,5 | 26,5 | 26,5 | 26,5 | |
Мови і літератури | Українська мова | 3,5 | 3,5 | 3,5 | 3,5 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Англійська мова | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Зарубіжна література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Історія України (Вступ до історії) | 1+1 | 1+1 | 1+1 | 1+1 |
Всесвітня історія | – | – | – | – | |
Основи правознавства | – | – | – | – | |
Мистецтво* | Музичне мистецтво | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Образотворче мистецтво | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
Мистецтво | – | – | – | – | |
Математика | Математика | 4 | 4 | 4 | 4 |
Алгебра | – | – | – | – | |
Геометрія | – | – | – | – | |
Природознавство | Природознавство | 2 | 2 | 2 | 2 |
Біологія | – | – | – | – | |
Географія | – | – | – | – | |
Фізика | – | – | – | – | |
Хімія | – | – | – | – | |
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 2 | 2 |
Інформатика | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Здоров’я і фізична культура | Основи здоров’я | 1 | 1 | 1 | 1 |
Фізична культура** | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Години на вивчення спеціалізованих навчальних предметів, курсів | 3,5–1 | 3,5–1 | 3,5–1 | 3,5–1 | |
Спеціальні курси: | |||||
«Російська мова» | 2 | 2 | 2 | 2 | |
«Родинні фінанси» | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
Разом | 26+3 | 26+3 | 26+3 | 26+3 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Факультативи: | |||||
«Логіка» | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
«Родинні фінанси» | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
«Історія, культура та мова Китаю» | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження | 28 | 28 | 28 | 28 | |
Всього (без урахування поділу класів на групи) | 28+3 | 28+3 | 28+3 | 28+3 |
Навчальний план для 6 класів з поглибленим вивченням окремих предметів
(за типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 405, таблиця № 8)
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||
6-А | 6-Б | 6-В | ||
Базові предмети | 27,5 | 27,5 | 27,5 | |
Мови і літератури | Українська мова | 3,5 | 3,5 | 3,5 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | |
Англійська мова | 2 | 2 | 2 | |
Зарубіжна література | 2 | 2 | 2 | |
Суспільство -знавство | Всесвітня історія. Історія України | 2 | 2 | 2 |
Основи правознавства | – | – | – | |
Мистецтво* | Музичне мистецтво | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Образотворче мистецтво | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
Математика | Математика | 4 | 4 | 4 |
Алгебра | – | – | – | |
Геометрія | – | – | – | |
Природознавство | Природознавство | – | – | – |
Біологія | 2 | 2 | 2 | |
Географія | 2 | 2 | 2 | |
Фізика | – | – | – | |
Хімія | – | – | – | |
Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 2 |
Інформатика | 1 | 1 | 1 | |
Здоров’я і фізична культура | Основи здоров’я | 1 | 1 | 1 |
Фізична культура | 3 | 3 | 3 | |
Години на вивчення спеціалізованих навчальних предметів, курсів | 4 | 4 | 4 | |
Спеціальні курси: | ||||
«Фінансово-грамотний споживач» | 1 | 1 | 1 | |
«Міфологія» | 1 | 1 | 1 | |
«Російська мова» | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 28,5 +3 | 28,5 +3 | 28,5 +3 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |
Факультативи: | ||||
«Логіка» | 1 | 1 | 1 | |
«Історія, культура та мова Китаю» | 1 | 1 | 1 | |
«Культура добросусідства » | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження | 31 | 31 | 31 | |
Всього (без урахування поділу класів на групи) | 31+3 | 31+3 | 31+3 |
Навчальний план для 7 класів з поглибленим вивченням окремих предметів
(за типовою навчальною програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 405, таблиця № 8)
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||
7-А | 7-Б | 7-В | ||
Базові предмети | 29 | 29 | 29 | |
Мови і літератури | Українська мова | 2,5 | 2,5 | 2,5 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | |
Англійська мова | 2 | 2 | 2 | |
Зарубіжна література | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 |
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | |
Основи правознавства | – | – | – | |
Мистецтво | Музичне мистецтво | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
Образотворче мистецтво | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
Мистецтво | – | – | – | |
Математика | Математика | – | – | – |
Алгебра | 2 | 2 | 2 | |
Геометрія | 2 | 2 | 2 | |
Природознавство | Природознавство | – | – | – |
Біологія | 2 | 2 | 2 | |
Географія | 2 | 2 | 2 | |
Фізика | 2 | 2 | 2 | |
Хімія | 1,5 | 1,5 | 1,5 | |
Технології | Трудове навчання | 1 | 1 | 1 |
Інформатика | 1 | 1 | 1 | |
Здоров’я і фізична культура | Основи здоров’я | 1 | 1 | 1 |
Фізична культура | 3 | 3 | 3 | |
Години на вивчення спеціалізованих навчальних предметів, курсів | 4 | 4 | 4 | |
Спеціальні курси: | ||||
«Російська мова» | 2 | 2 | 2 | |
«Фінансова культура» | 1 | 1 | 1 | |
«Живи за правилами» | 1 | 1 | 1 | |
Разом | 30+3 | 30 +3 | 30 +3 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 2 | 2 | 2 | |
Факультативи: | ||||
«Логіка» | 1 | 1 | 1 | |
«Історія, культура та мова Китаю» | 1 | 1 | 1 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження | 32 | 32 | 32 | |
Всього (без урахування поділу класів на групи) | 32+3 | 32+3 | 32+3 |
Навчальний план для 8 класів з поглибленим вивченням окремих предметів
(за типовою навчальною програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 405, таблиця № 8)
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||
8-А математичний | 8-Б історичний | 8-В лігнвістичний | ||
Базові предмети | 32 | 32 | 32 | |
Мови і літератури | Українська мова | 2 | 2 | 2 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | |
Англійська мова | 2 | 2 | 2+1,5 | |
Зарубіжна література | 2 | 2 | 2 | |
Суспільствознавство | Історія України | 1,5 | 1,5+1 | 1,5 |
Всесвітня історія | 1 | 1+0,5 | 1 | |
Основи правознавства | – | – | – | |
Мистецтво | Мистецтво | 1 | 1 | 1 |
Математика | Математика | – | – | – |
Алгебра | 2+1 | 2 | 2 | |
Геометрія | 2+0,5 | 2 | 2 | |
Природознавство | Природознавство | – | – | – |
Біологія | 2 | 2 | 2 | |
Географія | 2 | 2 | 2 | |
Фізика | 2 | 2 | 2 | |
Хімія | 2 | 2 | 2 | |
Технології | Трудове навчання | 1 | 1 | 1 |
Інформатика | 2 | 2 | 2 | |
Здоров’я і фізична культура | Основи здоров’я | 1 | 1 | 1 |
Фізична культура** | 3 | 3 | 3 | |
Години на вивчення спеціалізованих навчальних предметів, курсів | 3,5 | 3,5 | 3,5 | |
Спеціальні курси: | ||||
«Російська мова» | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 31+3 | 31+3 | 31+3 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 2 | 2 | 2 | |
Факультативи: | ||||
«Історія, культура та мова Китаю» | 1 | 1 | 1 | |
Синтаксис простого та простого ускладненого речення | 1 | |||
Розв’язування задач із параметрами | 1 | |||
Вчимося бути громадями | 1 | |||
Гранично допустиме навчальне навантаження | 33 | 33 | 33 | |
Всього (без урахування поділу класів на групи) | 33+3 | 33+3 | 33+3 |
Навчальний план для 9-х класів з поглибленим вивченням окремих предметів
(за типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 405, таблиця № 8)
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
9-Аматематичний | 9-Б історичний | 9-В біолого-хімічний | 9-Г лінгвістичний | ||
Базові предмети | 33 | 33 | 33 | 33 | |
Мови і літератури | Українська мова | 2 | 2 | 2 | 2 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Англійська мова | 2 | 2 | 2 | 2+1 | |
Зарубіжна література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Суспільство-знавство | Історія України | 1,5 | 1,5+1 | 1,5 | 1,5 |
Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Основи правознавства | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Мистецтво* | Мистецтво | 1 | 1 | 1 | 1 |
Математика | Математика | – | – | – | – |
Алгебра | 2+1 | 2 | 2 | 2 | |
Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Природознавство | Природознавство | – | – | – | – |
Біологія | 2 | 2 | 2+1 | 2 | |
Географія | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | |
Фізика | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Хімія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Технології | Трудове навчання | 1 | 1 | 1 | 1 |
Інформатика | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Здоров’я і фізична культура | Основи здоров’я | 1 | 1 | 1 | 1 |
Фізична культура** | 3 | 3 | 3 | 3 | |
Години на вивчення спеціалізованих навчальних предметів, курсів | 3–1 | 3–1 | 3–1 | 3–1 | |
Спеціальні курси: | |||||
«Російська мова» | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Разом | 32+3 | 32+3 | 32+3 | 32+3 | |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Факультативи:«Історія, культура та мова Китаю»»«Розв’язування задач з параметрами»«Синтаксис складного речення»«Видатні постаті України кінця ХVIII-початку ХХ ст.»«Психологія особистості» | 1 | 1 | 1 | 0,50,5 | |
Гранично допустиме навчальне навантаження | 33 | 33 | 33 | 33 | |
Всього (без урахування поділу класів на групи) | 33+3 | 33+3 | 33+3 | 33+3 |
Навчальний план для 10-х класів
(за типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464), таблиця № 2, 3)
Профільний предмет | Кількість годин на тиждень у класах | |||
10-Aматематичний | 10-Бісторичний | 10-Вбіолого-хімічний | 10-Глінгвістичний | |
Базові предмети | 27+9=36 | 27+6,5=33,5 | 27+8,5=35,5 | 27+8,5=35,5 |
Українська мова | 2 | 2 | 2 | 2+2 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2+2 |
Зарубіжна література | 1 | 1 | 1 | 1 |
Англійська мова | 2 | 2 | 2 | 2+1,5 |
Історія України | 1,5 | 1,5+1,5 | 1,5 | 1,5 |
Всесвітня історія | 1 | 1+2 | 1 | 1 |
Громадянська освіта | 2 | 2 | 2 | 2 |
Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія) | 3+6 | 3 | 3 | 3 |
Біологія і екологія | 2 | 2 | 2+3 | 2 |
Географія | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 |
Фізика і астрономія | 3 | 3 | 3 | 3 |
Хімія | 1,5 | 1,5 | 1,5+2,5 | 1,5 |
Фізична культура | 3 | 3 | 3 | 3 |
Захист України | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 |
Вибірково-обов’язкові предмети | 3 | 3 | 3 | 3 |
Інформатика | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 |
Мистецтво | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 |
Разом | 33+3 | 30,5+3 | 32,5+3 | 32,5+3 |
Додаткові години на профільні предмети, окремі базові предмети, спеціальні курси, факультативні заняття та індивідуальні заняття | 8–6 | 8–3,5 | 8–5,5 | 8–5,5 |
Факультативи: | ||||
Російська мова | 1 | 1 | 1 | 1 |
Історія, культура та мова Китаю | 1 | – | – | 0,5 |
Конституційне право України | – | 1 | – | – |
Міжнародне гуманітарне право | – | 1 | – | – |
Розв’язування задач з параметрами | – | 1 | 1 | 1 |
Обчислювальний практикум | – | 0,5 | 0,5 | – |
Гранично допустиме тижневе навантаження н учня | 33 | 33 | 33 | 33 |
Всього фінансується (без урахування поділу класу на групи) | 38 | 38 | 38 | 38 |
Навчальний план для 10-х класів
(за типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464), таблиця № 2, 3)
Профільний предмет | Кількість годин на тиждень у класах | |||
10-Aматематичний | 10-Бісторичний | 10-Вбіолого-хімічний | 10-Глінгвістичний | |
Базові предмети | 27+9=36 | 27+8,5=35,5 | 27+8,5=35,5 | 27+8,5=35,5 |
Українська мова | 2 | 2 | 2 | 2+2 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2+2 |
Зарубіжна література | 1 | 1 | 1 | 1 |
Англійська мова | 2 | 2 | 2 | 2+1,5 |
Історія України | 1,5 | 1,5+1,5 | 1,5 | 1,5 |
Всесвітня історія | 1 | 1+2 | 1 | 1 |
Громадянська освіта | 2 | 2 | 2 | 2 |
Правознавство | – | 0+2 | – | – |
Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія) | 3+6 | 3 | 3 | 3 |
Біологія і екологія | 2 | 2 | 2+3 | 2 |
Географія | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 |
Фізика і астрономія | 3 | 3 | 3 | 3 |
Хімія | 1,5 | 1,5 | 1,5+2,5 | 1,5 |
Фізична культура | 3 | 3 | 3 | 3 |
Захист України | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 |
Вибірково-обов’язкові предмети | 3 | 3 | 3 | 3 |
Інформатика | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 |
Мистецтво | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 |
Разом | 33+3 | 32,5+3 | 32,5+3 | 32,5+3 |
Додаткові години на профільні предмети, окремі базові предмети, спеціальні курси, факультативні заняття та індивідуальні заняття | 8–6 | 8–5,5 | 8–5,5 | 8–5,5 |
Факультативи: | ||||
Російська мова | 1 | 1 | 1 | 1 |
Історія, культура та мова Китаю | 1 | – | – | 0,5 |
Розв’язування задач з параметрами | – | 1 | 1 | 1 |
Обчислювальний практикум | – | 0,5 | 0,5 | – |
Гранично допустиме тижневе навантаження н учня | 33 | 33 | 33 | 33 |
Всього фінансується (без урахування поділу класу на групи) | 38 | 38 | 38 | 38 |
Навчальний план для 11-х класів
(за типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 408(у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464), таблиця № 2, 3)
Профільний предмет | Кількість годин на тиждень у класах | ||||
11-Aматематичний | 11-Б історичний | 11-В біолого-хімічний | 11-Г лінгвістичний | 11- Д лінгвістичний | |
Базові предмети | 2635 | 2635,5 | 2636 | 2635 | 2635 |
Українська мова | 2 | 2 | 2 | 2+2 | 2+2 |
Українська література | 2 | 2 | 2 | 2+2 | 2+2 |
Зарубіжна література | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Англійська мова | 2 | 2 | 2 | 2+2 | 2+2 |
Історія України | 1,5 | 1,5+1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 |
Всесвітня історія | 1 | 1+2 | 1 | 1 | 1 |
Громадянська освіта | – | – | – | – | – |
Правознавство | – | 0+3 | – | – | – |
Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія) | 3+6 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Біологія і екологія | 2 | 2 | 2+3 | 2 | 2 |
Географія | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Фізика і астрономія | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Хімія | 2 | 2 | 2+4 | 2 | 2 |
Фізична культура | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Захист України | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 |
Вибірково-обов’язкові предмети | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Інформатика | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 |
Мистецтво | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 |
Разом | 33+3 | 32,5+3 | 33+3 | 32+3 | 32+3 |
Додаткові години на профільні предмети, окремі базові предмети, спеціальні курси, факультативні заняття та індивідуальні заняття | 9–6 | 9–6,5 | 9–7 | 9–6 | 9–6 |
Факультативи: | |||||
Російська мова | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Розв’язання задач з параметрами | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Історія, культура та мова Китаю | 1 | – | – | 0,5 | 1 |
Методи розв’язування задач з математики | – | 0.5 | – | 0,5 | – |
Гранично допустиме тижневе навантаження н учня | 33 | 33 | 33 | 33 | 33 |
Всього фінансується (без урахування поділу класу на групи) | 38 | 38 | 38 | 38 | 38 |
Додаток 2
Перелік програм
для вивчення предметів інваріантної та варіативної складової навчального плану Кременчуцького ліцею №11Кременчуцької міської ради Полтавської області у 2020/2021 навчальному році 1–4 класи
Найменування навчальних (освітніх) програм навчальних дисциплін | Наявність (так/ні) | Ким затверджено | Рік затвердження |
---|---|---|---|
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА під керівництвом О.Я.СавченкоНова українська школа. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1–4 клас), затверджена Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli | так | Державний стандарт початкової освіти (2018), типові освітні програми (наказ МОН України від 21.03.2018 № 268) | 2018 |
Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти І ступеня (початкова освіта) розроблена на виконання Закону України «Про освіту» та постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» та змінами згідно наказу МОН України №948 від 05.08.2016року. https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli | так | Державний стандарт початкової загальної освіти (2011), типові освітні програми (наказ МОН України від 20.04.2018 № 407) | 2018 |
Типова навчальна програма на основі навчального плану початкової школи з українською мовою навчання для закладів середньої освіти, що працюють за науково – педагогічним проектом «Інтелект України » (лист ДСЯО від 06.08.2020 р.) https://intellect-ukraine.org/files/Dokumenty/Nakaz_1319_MONU_Intellect_Ukraine.pdf | так | Державний стандарт початкової загальної освіти (2011), типові освітні програми (наказ МОН України від 20.04.2018 № 407) | 2018 |
5–9 класи
Найменування навчальних (освітніх) програм навчальних дисциплін | Наявність (так/ні) | Ким затверджено | Рік затвердження |
Інваріантна складова | |||
«Українська мова. 5–9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання» | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804. | 2017 |
«Українська література. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 5–9 класи.» | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № №804 | 2017 |
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9 класи | так | Наказ МОН України від від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
О. М. Ніколенко Зарубіжна література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, 2013р. зі змінами 2017 р. | так | Наказ МОН від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
Історія України. 5–9 класи | так | Наказ МОН України від 21.02.2019 № 236 | 2019 |
«Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). 6 клас» | так | Наказ МОН України від 21.02.2019 № 236 | 2019 |
«Всесвітня історія. 7–9 класи» | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
«Основи правознавства. 9 клас» | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
Образотворче мистецтво. 5–7 класи | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
Музичне мистецтво. 5–7 класи | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
Мистецтво. 8–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
Математика. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 | |
Природознавство5 класПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
Програма з біології для 6–9 класів закладів загальної середньої освіти | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
Навчальні програми з географії для загальноосвітніх навчальних закладів, 6–9 класи | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
Фізика. 7–9 класи. Навчальна програмадля загальноосвітніх навчальних закладів | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
Хімія. 7–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Інформатика 5–9 класи | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
Основи здоров’я.5 –9 класи.Програма для загальноосвітніх навчальних закладів | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
Навчальна програма з фізичної культуридля загальноосвітніх навчальних закладів5–9 класи | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 №1407 | 2017 |
Трудове навчання. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів | так | Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
Варіативна складова | |||
«Русский язык для 5–9 кл. Баландина Н.Ф., Синица И.А., Фролова Т.Я., 2017 (початок вивчення з 1 класу)» | так | Наказ МОН від 07.06.2017 № 804 | 2017 |
Навчальна програма курсу за вибором «Родинні фінанси» для учнів 5 класу | так | Лист ІІТЗО від 29.05.2015 № 14.1/12-Г–328 | 2015 |
Навчальна програма курсу за вибором «Фінансово-грамотний споживач» для учнів 6 класу | так | Лист ІІТЗО від 29.05.2015 № 14.1/12-Г–329 | 2015 |
Міфологія | так | Лист Міністерства освіти і науки України від 29.08.2016 №1/11–11414 | 2016 |
Навчальна програма курсу за вибором «Фінансова культура» для учнів 7 класу | так | Лист ІІТЗО від 29.05.2015 № 14.1/12-Г–330 | 2015 |
«Живи за правилами» Навчальна програма курсу за вибором | так | МОН України №1/11–11414 від 29.08.16 | 2016 |
Буковська О.І., Васильєва Д.В. Логіка (факультативний курс для учнів 5–9 класів) | так | Наказ МОН від 04.07.2016 № 2.1/12 – Г –440 | 2016 |
Історія, культура та мова Китаю. Навчальна програма факультативного курсу для 5–11 класів | так | Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України ( протокол №1 від 2 січня 2018 року) | 2018 |
Культура добросусідства | так | Схвалений до використання в освітніх закладах України (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України № 22.1/12-Г–366 від 15.06.2018 р.) | 2018 |
Гнаткович Тетяна Синтаксис простого та простого ускладненого речення (8клас) | так | Лист Інституту модернізації змісту освіти від 04.07.2019 р. №221/12 – Г–551 | 2019 |
Гнаткович Тетяна Синтаксис складного речення (9 клас) | так | Лист Інституту модернізації змісту освіти від 04.07.2019 р. №221/12 – Г–551 | 2019 |
Апостолова Г.В. Розв’язування задач з параметрами. (Факультативний курс для учнів 8–11 класів) | так | Наказ МОН від 04.07.2016 № 2.1/12 – Г –440 | 2016 |
Вчимося бути громадянами Навчальна програма курсу за вибором | так | МОН України №1/11–11414 від 29.08.16 | 2016 |
Видатні постаті України кінця XVIII-початку ХХ ст. Навчальна програма курсу за вибором | так | МОН України №1/11–11414 від 29.08.16 | 2016 |
Психологія особистості. Програма з біології та екології для реалізації варіативної складової навчальних планів | так | Наказ МОН 1/9–503 від 20.08.2018 | 2018 |
10–11 класи
Найменування навчальних (освітніх) програм навчальних дисциплін | Наявність (так/ні) | Ким затверджено | Рік затвердження |
Інваріантна складова | |||
«Українська мова для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 10–11 класи (рівень стандарту)» | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407. | 2017 |
«Українська мова для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 10–11 класи (профільний рівень)» | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407. | 2017 |
«Українська література для загальноосвітніх навчальних закладів. 10–11 класи (рівень стандарту)» | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407. | 2017 |
«Українська література для загальноосвітніх навчальних закладів. 10–11 класи (профільний рівень)» | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407. | 2017 |
Зарубіжна література для 10–11 класів загальноосвітніх шкіл (рівень стандарту). | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407. | 2017 |
Історія України. 10–11 класи | так | Наказ МОН України від 21.02.2019 № 236 | 2017 |
«Всесвітня історія. 10–11класи (рівень стандарту) | так | Наказ МОН України від 23.10. 2017 № 1407 | 2017 |
«Всесвітня історія. 10–11класи (профільний рівень) | так | Наказ МОН України від 23.10. 2017 № 1407 | 2017 |
«Громадянська освіта (інтегрований курс). 10 клас» | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 | 2017 |
«Правознавство (профільний рівень).10–11 класи» | так | Наказ МОН України від 14.07.2016 № 826 і наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 | 2017 |
Мистецтво. Програмадля загальноосвітніх навчальних закладів.10–11 класи (рівень стандарту) | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 | 2017 |
Навчальна програма з математики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладівПрофільний рівень | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 | 2017 |
Навчальна програма з математики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 | 2017 |
Програма з біології і екології для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 | 2017 |
Програма з біології і екології для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти. Профільний рівень. | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 | 2017 |
Географія. 10–11 класи (рівень стандарту) | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 | 2017 |
Фізика і астрономія. Навчальні програми для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти(рівень стандарту)Авторський колектив під керівництвом Ляшенка О. І. | так | Наказ МОН України № 1539 від 24.11. 2017 р | 2017 |
Навчальна програмадля закладів загальної середньої освіти.Хімія.10–11 класи. Рівень стандарту | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 | 2017 |
Навчальна програмадля закладів загальної середньої освіти.Хімія.10–11 класи. Профільний рівень | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 | 2017 |
Навчальна програма вибірково-обов’язкового предмету для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту). | так | Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 | 2017 |
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМАЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИдля загальноосвітніх навчальних закладів. 10 – 11 класи. Рівень стандарту | так | Наказ МОН України від 22.03.2017 №451 | 2017 |
Варіативна складова | |||
Російська мова. Факультативний курс для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. | так | Схвалено науково-методичною комісією для використання в загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою навчання протоколом № 6 від 28.10.2010р. (лист Міністерства освіти і науки України від 08.11.2010 р№ 1.4/18–4254) | 2010 |
Історія, культура та мова Китаю. Навчальна програма факультативного курсу для 5–11 класів | так | Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України ( протокол №1 від 2 січня 2018 року) | 2018 |
Лахтадир Л.І. Методи розв’язування задач з математики (факультативний курс для учнів 10–11 класів) | так | Наказ МОН від 04.07.2016 № 2.1/12 – Г –440 | 2016 |
Коновалова Г.А. Обчислювальний практикум (Факультативний курс для учнів 10 класів природничо-математичного напряму) | так | Наказ МОН від 04.07.2016 № 2.1/12 – Г –440 | 2016 |
Апостолова Г.В. Розв’язування задач з параметрами. (Факультативний курс для учнів 8–11 класів) | так | Наказ МОН від 04.07.2016 № 2.1/12 – Г –440 | 2016 |