Освітня програма на 2020–2021 навчальний рік

Освітня програма Кременчуцького ліцею» №11 «Гарант» Кременчуцької міської ради Полтавської області є наскрізною, оскільки охоплює освіту на І (початкова середня освіта), ІІ (базова середня освіта) та ІІІ (профільна середня освіта) ступенях навчання. Програма розроблена на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Постанов Кабінету Міністрів України від 14.01.2004 № 24 та від 23.11.2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» та на підставі типових освітніх програм, затверджених наказами МОН України від 21.03.2018 № 268 та від 20.04.2018 №№ 405, 406, 408 «Про затвердження типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти».

І. Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін.

Орієнтовна кількість класів:

  • 1–4 – 14 кл.;
  • 5–9 – 17 кл.;
  • 10–11 – 11 кл.

Орієнтовна кількість здобувачів освіти:

  • 1–4 – 450 учнів;
  • 5–9 – 534 учні;
  • 10–11 250 учнів.

Гранична наповнюваність класів встановлюється відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» (ст. 14).

Середня наповнюваність класів складає 31,8 учнів.

Загальний обсяг навчального навантаження для 1–4-х класів складає 12215 годин/навчальний рік: для 1-х класів – 3220 годин/навчальний рік, для 2-х класів – 2625 годин/навчальний рік, для 3-х класів – 3640 годин/навчальний рік, для 4-х класів – 2730 годин/навчальний рік.

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 5–9-х класів складає 18007,5 годин/навчальний рік: для 5-х класів – 3255 годин/навчальний рік, для 6-х класів – 3570 годин/навчальний рік, для 7-х класів – 4900 годин/навчальний рік, для 8–9 х класів – 2520 годин/навчальний рік, для 9-х класів – 3780 годин/навчальний рік.

Загальний обсяг навчального навантаження учнів для 10–11-х класів складає 5320 годин/навчальний рік, по 1330 годин/навчальний рік у кожному класі

Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальному плані Кременчуцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей» №11 Кременчуцької міської ради Полтавської області.

Профільне навчання в 10–11-х класах за вибором учнів та батьків згідно з рішенням педагогічної ради та ради Кременчуцького ліцею №11 «Гарант» (протокол № від 31.08.2020 ) буде здійснюватися шляхом диференціації навчального процесу.

КласПрофіль
10-АМатематичний
10-БІсторичний
10-ВХіміко-біологічний
10-ГЛінгвістичний
11-АМатематичний
11-БІсторичний
11-ВБіолого-хімічний
11-ГЛінгвістичний
11-ДЛінгвістичний

Концепція профільного навчання у старшій школі (наказ МОН України від 21.10.2013 № 1456).

Додатковий час використано на посилення окремих предметів, профільне навчання:

Клас Назва предметів, на які збільшено час (кількість годин)Назва предметів, на які зменшено час (кількість годин)
5-А,Б,В,ГІсторія України (Вступ до історії) – 1
8-ААлгебра – 1 
8-АГеометрія – 0,5
8-БІсторія України – 1 
8-БВсесвітня історія – 0,5
8-ВАнглійська мова – 1,5
9-ААлгебра – 1
9-БІсторія України – 1
9-ВБіологія – 1
9-ГАнглійська мова – 1
10-АМатематика – 6
10-БІсторія України – 1,5
10-БВсесвітня історія – 2
10-ВБіологія і екологія – 3
10-ВХімія – 2,5
10-ГУкраїнська мова – 2
10-ГУкраїнська література – 2
11-АМатематика – 6
11-БІсторія України – 1,5
11-БВсесвітня історія – 2
11-БПравознавство – 3
11-ВБіологія і екологія – 3
11-ВХімія – 4
11-ГУкраїнська мова – 2
11-ГУкраїнська література – 2
11-ГАнглійська мова – 2

Реалізація змісту освіти, визначеного Державним стандартом, у 10-А та 10-Б класах забезпечується вибірково – обов’язковими предметами: інформатика, мистецтво.

Навчальний план Кременчуцького ліцею №11 «Гарант» міської ради Полтавської області охоплює інваріантну складову, сформовану на державному рівні, та варіативну складову, де передбачені години на вивчення окремих предметів інваріантної складової, упровадження факультативів, спеціальних курсів.

Повноцінність загальної середньої освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної частин навчального плану. З метою забезпечення виконання Державного стандарту освіти забезпечено викладання предметів інваріантної складової, що визначені Типовими навчальними планами для кожного класу, в повному обсязі.

Назва факультативаКількість групКількість учнів
1«Логіка»
2«Родинні фінанси
3«Історія, культура та мова Китаю»
4«Культура добросусідства»
5«Синтаксис простого та простого ускладненого речення»
6«Розв’язування задач з параметрами»
7«Людина та її здоров’я»
8«Вчимося бути громадянами»
9«Синтаксис складного речення»
10«Видатні постаті України кінця ХVIII-початку ХХ ст.»
11«Психологія особистості»
12«Російська мова»
13«Конституційне право України»
14«Міжнародне гуманітарне право»
15«Обчислювальний практикум»
Назва курсу за виборомКількість групКількість учнів
1Російська мова
2Родинні фінанси
3Фінансово-грамотний споживач
4Міфологія
5Живи за правилами

Факультативні заняття, внесені до навчального плану, складено з урахуванням інтересів, потреб учнів та заяв батьків, а також рівня кадрового та навчально-методичного забезпечення закладу.

Гранично допустиме навчальне навантаження учнів встановлено відповідно до вимог Закону України «Про загальну середню освіту» з урахуванням санітарно-гігієнічних норм.

Години фізичної культури не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392.

 Порядок вивчення окремих навчальних предметів

Освітня галузь «Мистецтво» реалізується навчальними предметами «Образотворче мистецтво» і «Музичне мистецтво» – (5) – (7)-і класи; «Мистецтво» – (8)-(9)і класи.

Предмет «Трудове навчання» реалізується шляхом залучення учнів до проектної діяльності як провідного засобу розвитку і навчання учнів, формування у них здатності до самостійного навчання, оволодіння засобами сучасних технологій, умінь конструювати власний процес пізнання і на практиці реалізувати заплановане.

КласПроектна діяльність
5 класТорбинка для дрібничок
М’яка пласка іграшка
Ялинкова прикраса
Сервірування святкового столу
Побутові електроприлади в моєму житті
Рамка для фото
Гольниця
Закладка для книги
Листівка
Декоративний свічник
6 класСерветка
Лялька мотанка
Прикраси з бісеру
Охайне житло
Здоровя і краса мого волосся
Обємна мяка іграшка
Прикраси зі стрічок
Декоративні квіти
Картина
7 класКилимок на стілець
Карнавальна маска
Малярні роботи у побуті власними руками
Я – споживач
Технологічний одяг для кухні
Декоративний рушник
8 класРамка для фото
Шарф
Моя зачіска
Мій одяг – мій імідж
Поясний швейний виріб
Декоративна ваза
9 класНове життя старим речам
Вироби для власних потреб
Мій власний стиль

Предмет «Фізична культура» реалізується варіативними модулями:

Назва модуля5-А5-Б5-В6-А6-Б6-В7-А7-Б7-В8-А8-Б9-А9-Б9-В9-Г10-А10-Б10-В10-Г10-Д11-А11-Б11-В11-Г11
Легка атлетика+++++++++++++++++++++++++
Футбол +++++++++++++++
Волейбол+++++++++++++++++++++++++
Баскетбол+++++++++++++++++++++++++
Гімнастика+++++++++++++++++++++++++

1. Розподілити учнів на групи для вивчення предметів інваріантної складової навчального плану:

1.1. Трудового навчання:

КласУсього учнівКласи, де здійснюється поділ на групи(із загальної кількості)
Дівчат ( уч. Довгаль І.О.)Хлопців ( уч. Дудка А.В.)
322012
281414
301020
301020
361818
362016
341420
341123
322012
301317
291415
291415
311714
331518
281810
281315
351322

1.2Англійської мови:

КласУсього учнівКласи, де здійснюється поділ на групи(із загальної кількості)
І групаІІ група
311516
311516
301515
341717
351718
371918
361818
301515
311516
291514
321616
301515
361818
281414
321616
281414
301515
301515
361818
361818
341717
341717
321616
301515
291514
291514
311615
331716
281414
281414
351817
10А371918
10Б281414
10В23
10Г361818
11А281414
11Б281414
11В22
11Г23
11Д281414

1.3.Інформатики:

КласУсього учнівКласи, де здійснюється поділ на групи (із загальної кількості)
І групаІІ група
371918
361818
301515
311516
291514
321616
301515
361818
281414
321616
281414
301515
301515
361818
361818
341717
341717
321616
301515
291514
291514
311615
331716
281414
281414
351817
10А371918
10Б281414
10В2312
10Г361818
11А281414
11Б281414
11В221111
11Г231211
11Д281414

1.4.Предмету « Фізична культура»:

КласУсього учнівКласи, де здійснюється поділ на групи(із загальної кількості)
І група ІІ група
10А371918
10Б281414
10В23
10Г361818
11А281414
11Б281414
11В22
11Г23
11Д281414

Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття базової та профільної освіти

Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти. Базова середня освіта здобувається, як правило, після здобуття початкової освіти. Діти, які здобули початкову освіту на 1 вересня поточного навчального року повинні розпочинати здобуття базової середньої освіти цього ж навчального року.

Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття профільної середньої освіти. Профільна середня освіта здобувається, як правило, після здобуття базової середньої освіти. Діти, які здобули базову середню освіту та успішно склали державну підсумкову атестацію на 1 вересня поточного навчального року повинні розпочинати здобуття профільної середньої освіти цього ж навчального року.

Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти за інших умов.

ІІ. Перелік та пропонований зміст освітніх галузей

Освітню програму Кременчуцького ліцею №11 «Гарант» Кременчуцької міської ради Полтавської області укладено за освітніми галузями, визначеними в Державних стандартах та Типових освітніх програмах, а саме:

Початкова освіта

  • Мовно-літературна
  • Математична
  • Громадянська та історична, соціальна та здоров’язбережувальна, природнича
  • Мистецька
  • Технологічна
  • Фізкультурна

Базова освіта

  • Мови і літератури
  • Суспільствознавство
  • Мистецтво
  • Математика
  • Природознавство
  • Технології
  • Здоров’я і фізична культура

Профільна освіта (10 кл.)

  • Мови і літератури
  • Суспільствознавство
  • Мистецтво
  • Математика
  • Природознавство
  • Технології
  • Здоров’я і фізична культура

Профільна освіта (11 кл.)

  • Мови і літератури
  • Суспільствознавство
  • Естетична культура
  • Математика
  • Природознавство
  • Технології
  • Здоров’я і фізична культура

Логічна послідовність вивчення предметів розкривається у навчальних програмах, обраних для викладання предметів інваріантної та варіативної складових навчального плану (додатки 4, 5).

Форми організації освітнього процесу

Основними формами організації освітнього процесу в 1–4 класах є різні типи уроку, зокрема поліфункціональний урок у програмі «Ігтелект».

Основними формами організації освітнього процесу в 5–9 класах є різні типи уроку:

  • формування компетентностей;
  • розвитку компетентностей;
  • перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей;
  • корекції основних компетентностей;
  • комбінований урок.

Також формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки тощо.

З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводяться навчально-практичні заняття. Ця форма організації поєднує виконання різних практичних вправ, експериментальних робіт відповідно до змісту окремих предметів, менш регламентована й має акцент на більшій самостійності учнів в експериментальній та практичній діяльності. Досягнуті компетентності учні можуть застосувати на практичних заняттях і заняттях практикуму. Практичне заняття – це така форма організації, в якій учням надається можливість застосовувати отримані ними знання у практичній діяльності. Експериментальні завдання, передбачені змістом окремих предметів, виконуються на заняттях із практикуму (виконання експериментально-практичних робіт). Оглядова конференція (для 8–11 класів) повинна передбачати обговорення ключових положень вивченого матеріалу, учнем розкриваються нові узагальнюючі підходи до його аналізу. Оглядова конференція може бути комплексною, тобто реалізувати міжпредметні зв’язки в узагальненні й систематизації навчального матеріалу. Оглядова екскурсія припускає цілеспрямоване ознайомлення учнів з об’єктами та спостереження процесів з метою відновити та систематизувати раніше отримані знання.

Функцію перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей виконує навчально-практичне заняття. Учні одержують конкретні завдання, з виконання яких звітують перед вчителем. Практичні заняття та заняття практикуму також можуть будуватися з метою реалізації контрольних функцій освітнього процесу. На цих заняттях учні самостійно виготовляють вироби, проводять виміри та звітують за виконану роботу.

Можливо проводити заняття в малих групах, бригадах і ланках (у тому числі робота учнів у парах змінного складу) за умови, що окремі учні виконують роботу бригадирів, консультантів, тобто тих, хто навчає малу групу.

Екскурсії в першу чергу покликані показати учням практичне застосування знань, отриманих при вивченні змісту окремих предметів (можливо поєднувати зі збором учнями по ходу екскурсії матеріалу для виконання визначених завдань).

Учні можуть самостійно знімати та монтувати відеофільми (під час відео-уроку) за умови самостійного розроблення сюжету фільму, підбору матеріалу, виконують самостійно розподілені ролі та аналізують виконану роботу.

Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.

Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів (додаток 4).

Основними формами організації освітнього процесу в 10 класах є різні типи уроку:

  • формування компетентностей;
  • розвитку компетентностей;
  • перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей;
  • корекції основних компетентностей;
  • комбінований урок.

Також формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки, прес-конференції, ділові ігри тощо.

Засвоєння нового матеріалу можна проводити на лекції, конференції, екскурсії і т. д. Для конференції, дискусії вчителем або учнями визначаються теми доповідей учнів, основні напрями самостійної роботи. На навчальній екскурсії учні отримують знання, знайомлячись із експонатами в музеї, з роботою механізмів на підприємстві, спостерігаючи за різноманітними процесами, що відбуваються у природі. Консультації проводяться з учнями, які не були присутні на попередніх уроках або не зрозуміли, не засвоїли зміст окремих предметів. Розвиток і корекцію основних компетентностей можна, крім уроку відповідного типу, проводити на семінарі, заключній конференції, екскурсії тощо. Семінар як форма організації об’єднує бесіду та дискусію учнів. Заключна конференція може будуватися як у формі дискусії, так і у формі диспуту, на якому обговорюються полярні точки зору. Учитель або учні підбивають підсумки обговорення і формулюють висновки.

З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводяться навчально-практичні заняття. Ця форма організації поєднує виконання різних практичних вправ, експериментальних робіт відповідно до змісту окремих предметів, менш регламентована й має акцент на більшій самостійності учнів в експериментальній та практичній діяльності. Досягнуті компетентності учні можуть застосувати на практичних заняттях і заняттях практикуму. Практичне заняття – це така форма організації, в якій учням надається можливість застосовувати отримані ними знання у практичній діяльності. Експериментальні завдання, передбачені змістом окремих предметів, виконуються на заняттях із практикуму (виконання експериментально-практичних робіт). Оглядова конференція (для 8–11 класів) повинна передбачати обговорення ключових положень вивченого матеріалу, учнем розкриваються нові узагальнюючі підходи до його аналізу.

Оглядова конференція може бути комплексною, тобто реалізувати міжпредметні зв’язки в узагальненні й систематизації навчального матеріалу.

Оглядова екскурсія припускає цілеспрямоване ознайомлення учнів з об’єктами та спостереження процесів з метою відновити та систематизувати раніше отримані знання.

Учням, які готуються здавати заліки або іспити можливе проведення оглядових консультацій, які виконують коригувальну функцію, допомагаючи учням зорієнтуватися у змісті окремих предметів.

Консультація будується за принципом питань і відповідей.

Перевірка та/або оцінювання досягнення компетентностей крім уроку може здійснюватися у формі заліку, співбесіди, контрольного навчально-практичного заняття.

Залік як форма організації проводиться для перевірки якості засвоєння учнями змісту предметів, досягнення компетентностей. Ця форма організації як правило застосовується у класах з вечірньою формою здобуття освіти або для інших здобувачів профільної середньої освіти.

Співбесіда, як і залік, тільки у формі індивідуальної бесіди, проводиться з метою з’ясувати рівень досягнення компетентностей.

Функцію перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей виконує навчально-практичне заняття. Учні одержують конкретні завдання, з виконання яких звітують перед вчителем.

Практичні заняття та заняття практикуму також можуть будуватися з метою реалізації контрольних функцій освітнього процесу. На цих заняттях учні самостійно виготовляють вироби, проводять виміри та звітують за виконану роботу.

Можливо проводити заняття в малих групах, бригадах і ланках (у тому числі робота учнів у парах змінного складу) за умови, що окремі учні виконують роботу бригадирів, консультантів, тобто тих, хто навчає малу групу.

Екскурсії в першу чергу покликані показати учням практичне застосування знань, отриманих при вивченні змісту окремих предметів (можливо поєднувати зі збором учнями по ходу екскурсії матеріалу для виконання визначених завдань).

Учні можуть самостійно знімати та монтувати відеофільми (під час відео-уроку) за умови самостійного розроблення сюжету фільму, підбору матеріалу, виконують самостійно розподілені ролі та аналізують виконану роботу.

Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.

Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів (додаток 4).

Основними формами організації освітнього процесу в 11 класах є різні типи уроку:

  • формування компетентностей;
  • розвитку компетентностей;
  • перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей;
  • корекції основних компетентностей;
  • комбінований урок.

Також формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки, прес-конференції, ділові ігри тощо.

Засвоєння нового матеріалу можна проводити на лекції, конференції, екскурсії і т. д. Для конференції, дискусії вчителем або учнями визначаються теми доповідей учнів, основні напрями самостійної роботи. На навчальній екскурсії учні отримують знання, знайомлячись із експонатами в музеї, з роботою механізмів на підприємстві, спостерігаючи за різноманітними процесами, що відбуваються у природі. Консультації проводяться з учнями, які не були присутні на попередніх уроках або не зрозуміли, не засвоїли зміст окремих предметів. Розвиток і корекцію основних компетентностей можна, крім уроку відповідного типу, проводити на семінарі, заключній конференції, екскурсії тощо. Семінар як форма організації об’єднує бесіду та дискусію учнів. Заключна конференція може будуватися як у формі дискусії, так і у формі диспуту, на якому обговорюються полярні точки зору. Учитель або учні підбивають підсумки обговорення і формулюють висновки.

З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводяться навчально-практичні заняття. Ця форма організації поєднує виконання різних практичних вправ, експериментальних робіт відповідно до змісту окремих предметів, менш регламентована й має акцент на більшій самостійності учнів в експериментальній та практичній діяльності. Досягнуті компетентності учні можуть застосувати на практичних заняттях і заняттях практикуму. Практичне заняття – це така форма організації, в якій учням надається можливість застосовувати отримані ними знання у практичній діяльності. Експериментальні завдання, передбачені змістом окремих предметів, виконуються на заняттях із практикуму (виконання експериментально-практичних робіт). Оглядова конференція (для 8–11 класів) повинна передбачати обговорення ключових положень вивченого матеріалу, учнем розкриваються нові узагальнюючі підходи до його аналізу.

Оглядова конференція може бути комплексною, тобто реалізувати міжпредметні зв’язки в узагальненні й систематизації навчального матеріалу.

Оглядова екскурсія припускає цілеспрямоване ознайомлення учнів з об’єктами та спостереження процесів з метою відновити та систематизувати раніше отримані знання.

Учням, які готуються здавати заліки або іспити можливе проведення оглядових консультацій, які виконують коригувальну функцію, допомагаючи учням зорієнтуватися у змісті окремих предметів. Консультація будується за принципом питань і відповідей.

Перевірка та/або оцінювання досягнення компетентностей крім уроку може здійснюватися у формі заліку, співбесіди, контрольного навчально-практичного заняття. Залік як форма організації проводиться для перевірки якості засвоєння учнями змісту предметів, досягнення компетентностей. Ця форма організації як правило застосовується для вечірньої форми здобуття освіти або для інших здобувачів профільної середньої освіти.

Співбесіда, як і залік, тільки у формі індивідуальної бесіди, проводиться з метою з’ясувати рівень досягнення компетентностей.

Функцію перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей виконує навчально-практичне заняття. Учні одержують конкретні завдання, з виконання яких звітують перед вчителем.

Практичні заняття та заняття практикуму також можуть будуватися з метою реалізації контрольних функцій освітнього процесу. На цих заняттях учні самостійно виготовляють вироби, проводять виміри та звітують за виконану роботу.

Можливо проводити заняття в малих групах, бригадах і ланках (у тому числі робота учнів у парах змінного складу) за умови, що окремі учні виконують роботу бригадирів, консультантів, тобто тих, хто навчає малу групу.

Екскурсії в першу чергу покликані показати учням практичне застосування знань, отриманих при вивченні змісту окремих предметів (можливо поєднувати зі збором учнями по ходу екскурсії матеріалу для виконання визначених завдань).

Учні можуть самостійно знімати та монтувати відеофільми (під час відео-уроку) за умови самостійного розроблення сюжету фільму, підбору матеріалу, виконують самостійно розподілені ролі та аналізують виконану роботу.

Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.

Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів (Додаток ).

ІІІ. Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти

Система внутрішнього забезпечення якості (таблиця 1) складається з таких компонентів:

кадрове забезпечення освітньої діяльності:

Заклад забезпечено кадрами на 100%.

  • Усього педагогічних працівників – 64
  • Спеціаліст вищої категорії – 33
  • Спеціаліст І категорії –9
  • Спеціаліст ІІ категорії – 6
  • Спеціаліст – 15
  • Мають педагогічне звання «старший учитель» – 6
  • Мають педагогічне звання «учитель-методист» – 17
  • Мають педагогічне звання «Відмінник освіти» – 1

навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності:

  • програма розвитку КНВК №11
  • освітня програма,
  • річний план,
  • навчальний план,
  • програми навчальних предметів,
  • методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів,
  • програма розвитку обдарованих дітей,
  • положення про педагогічне раду,
  • положення про кафедру.

матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності (додаток 6);

якість проведення навчальних занять визначається шляхом відвідування уроків адміністраціїю закладу, проведенням адміністративних контрольних робіт, вивчення організаційного та науково-методичного забезпечення викладання навчальних предметів;

моніторинг досягнення учнями результатів навчання (компетентностей) здійснюється у кожному класі учителями кожного предмета, аналізується предметною кафедрою: адміністрацією здійснюються фронтальний, тематичний та класно-узагальнюючи контролі. За результатами контролю будуються графіки, заповнюються таблиці, оформлюються звіти, пишуться довідки, видаються накази. Враховується кореляційне відношення ЗНО/ДПА- річне оцінювання.

Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:

  • оновлення методичної бази освітньої діяльності;
  • контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розроблення рекомендацій щодо їх покращення;
  • моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища Кременчуцького ліцею №11 «Гарант»;
  • створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників;
  • створення лідерської системи навчання;
  • упровадження в педагогічну діяльність принципів Нової української школи.

Інструменти для здійснення моніторингу системи внутрішнього забезпечення якості освіти регламентовано окремими наказами Кременчуцького ліцею №11 «Гарант».

ІV. Очікувані результати навчання здобувачів освіти.

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель/вчителька у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів.

Додаток 1

СХВАЛЕНО
педагогічною радою
Кременчуцького ліцею №11 «Гарант»
Кременчуцької міської ради
Полтавської області
Протокол № 1 від 31.08.2020р.
Голова педагогічної ради__________________/_Н.О.Бикова/М.П.
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Кременчуцького ліцею №11 «Гарант»
Кременчуцької міської ради
Полтавської області
Наказ № 206 о/д від 31.08.2020 р.
Директор_____________________/Н.О.Бикова/М.П.

Навчальний план


Кременчуцького ліцею №11 «Гарант»
Кременчуцької міської ради
Полтавської області
на 2020–2021 навчальний рік
Навчальний план для 1-х класів

(за планом початкової школи з українською мовою навчання для закладів середньої освіти, що працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» лист ДСЯО № 01/01–23/929 від 06.08.2020 р.)

Освітні галузіНавчальні предметиКількість годин на тиждень 
1-Б1-В
Мовно – літературна (українська мова)Українська мова66
МатематичнаМатематика33
Мовно-літературна (література)Я пізнаю світ88
Математична
Природнича
Соціальна і здоров’язбережувальна
Громадянська та історична
Технологічна
Фізкультурна
Мистецька
Іншомовна освітаІноземна мова22
Інформатична
МистецькаМистецтво11
ФізкультурнаФізична культура22
Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складовоїМатематика11
Гранично допустиме тижневе навантаження учня2020
Загальна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи)2323

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями в межах інтегрованого навчального предмета «Я пізнаю світ»:мовно-літературна освітня галузь – 1 год/тижд.;

природнича, технологічна, соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична освітні галузі – разом 4 год/тижд.;

  • математична освітня галузь – 1 год/тижд.;
  • мистецька освітня галузь – 1 год/тижд;
  • фізкультурна освітня галузь – 1 год/тижд.

Інтегрований предмет або окремі предмети «Образотворче мистецтво» і «Музичне мистецтво».

Години, передбачені для фізичної культури (предмети «Я пізнаю світ» 1 год/тижд. та «Фізична культура» 2 год/тижд.), не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження учнів, але обов’язково фінансуються.

Навчальний план для 1-х класів

(за Типовою освітньою програмою початкової школи з українською мовою навчання (авт. Савченко О.Я.),  затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 № 1272)

Назваа освітньої галузіНавчальні предметиКількість годин на тиждень у класах
1-А1-Г
Мовно-літературнаНавчання грамоти7
Англійська мова22
МатематичнаМатематика44
Громадянська та історична, соціальна та здоров’язбережувальна, природничаЯ досліджую світ33
МистецькаМузичне мистецтво, образотворче мистецтво22
ТехнологічнаДизайн і технології11
ФізкультурнаФізична культура33
РАЗОМ19+319+3
Додаткові години на предмети інваріантної складової:Навчання грамоти11
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня 2020
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)2323

Інтегрований предмет або окремі предмети «Музичне мистецтво» та «Образотворче мистецтво».

Години, передбачені для фізичної культури, не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження учнів, але обов’язково фінансуються

Навчальний план для 2-го класу

(за планом початкової школи з українською мовою навчання для закладів середньої освіти, що працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» лист ДСЯО № 01/01–23/929 від 06.08.2020 р.)

Освітні галузіНавчальні предметиКількість годин на тиждень 
2 – А клас
Мовно – літературна (українська мова)Українська мова6
МатематичнаМатематика3
Мовно-літературна (література)Я пізнаю світ*8
Математична
Природнича
Соціальна і здоров’язбережувальна
Громадянська та історична
Технологічна
Фізкультурна
Мистецька
Іншомовна освітаАнглійська мова3
Інформатична1
МистецькаМистецтво1
ФізкультурнаФізична культура2
Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складовоїМатематика, ЯПС2
Гранично допустиме тижневе навантаження учня22
Загальна кількість навчальних годин, що фінансуються з бюджету (без урахування поділу на групи)25

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями в межах інтегрованого навчального предмета «Я пізнаю світ»:

мовно-літературна освітня галузь — 1 год/тижд.; природнича, технологічна, соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична освітні галузі — разом 4,5 год/тижд.; математична освітня галузь — 1,5 год/тижд.; мистецька освітня галузь — 1 год/тижд.; фізкультурна освітня галузь — 1 год/тижд.

Інтегрований предмет або окремі предмети «Образотворче мистецтво» і «Музичне мистецтво».

Години, передбачені для фізичної культури (предмети «Я пізнаю світ» (1 год/тижд.) та «Фізична культура» (2 год/тижд.), не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження учнів, але обов’язково фінансуються

Навчальний план для 2-х класів

(за Типовою освітньою програмою початкової школи з українською мовою навчання (авт. Савченко О.Я.),затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 № 1272)

Назваа освітньої галузіНавчальні предметиКількість годин на тиждень у класах
2-Б2-В
Мовно-літературнаУкраїнська мова77
Англійська мова33
МатематичнаМатематика44
Громадянська та історична, соціальна та здоров’язбережувальна, природничаЯ досліджую світ33
МистецькаМузичне мистецтво, образотворче мистецтво1111
ТехнологічнаІнформатична Дизайн і технологіїІнформатика1111-
ФізкультурнаФізична культура **33
РАЗОМ21+321+3
Додаткові години на предмети інваріантної складової:Математика11
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня 2222
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)2525

Інтегрований предмет або окремі предмети «Музичне мистецтво» та «Образотворче мистецтво».

Години, передбачені для фізичної культури, не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження учнів, але обов’язково фінансуються

Навчальний план для 3-х класів

(за Типовою освітньою програмою початкової школи з українською мовою навчання (авт. Савченко О.Я.), затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 № 1273)

Назваа освітньої галузіНавчальні предметиКількість годинна тиждень у класах
3-А3-Б3-В3-Г
Мовно-літературнаУкраїнська мова, читання7777
Англійська мова3333
МатематичнаМатематика5555
Громадянська та історична, соціальна та здоров’язбережувальна, природнича
Я досліджую світ
3333
МистецькаМузичне мистецтво, образотворче мистецтво2222
ТехнологічнаДизайн і технології11-11
ІнформатичнаІнформатика11-11
ФізкультурнаФізична культура **3333
РАЗОМ22+322+322+322+3
Додаткові години на предмети інваріантної складовоїУкраїнська мова
1

1

1

1
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня 23232323
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)26262626

Інтегрований предмет або окремі предмети «Музичне мистецтво» та «Образотворче мистецтво»

Години, передбачені для фізичної культури, не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження учнів, але обов’язково фінансуються

Навчальний план для 4 класів

(за Типовою освітньою програмою початкової школи з українською мовою навчання з вивченням російської мови, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 р. № 407, табл. № 2)

Освітні галузіНавчальні предметиКількість годин на тиждень у класах
4-А4-Б4-В
Мови і літературиУкраїнська мова777
(мовний і літературний компоненти)Російська мова222
Англійська мова222
МатематикаМатематика444
ПриродознавствоПриродознавство222
СуспільствознавствоЯ у світі111
МистецтвоМистецтво*111
ТехнологіїТрудове навчання111
Інформатика111
Здоров’я і фізична культураОснови здоров’я111
Фізична культура **333
РАЗОМ22+322+322+3
Додаткові години на предмети інваріантної складової:Математика111
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня232323
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)262626

Загальноосвітній навчальний заклад може обирати інтегрований курс «Мистецтво» або окремі курси: «Музичне мистецтво» та «Образотворче мистецтво», використовуючи години варіативної складової.

Години, передбачені для фізичної культури, не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження учнів, але обов’язково фінансуються

Навчальний план для 5 класів з поглибленим вивченням окремих предметів

(за типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 405, таблиця № 8)

Освітні галузіНавчальні предметиКількість годинна тиждень у класах
5-А5-Б5-В5-Г
Базові предмети26,526,526,526,5
Мови і літературиУкраїнська мова 3,53,53,53,5
Українська література2222
Англійська мова3333
Зарубіжна література2222
СуспільствознавствоІсторія України (Вступ до історії)1+11+11+11+1
Всесвітня історія
Основи правознавства 
Мистецтво*Музичне мистецтво0,50,50,50,5
Образотворче мистецтво0,50,50,50,5
Мистецтво
МатематикаМатематика4444
Алгебра
Геометрія
ПриродознавствоПриродознавство2222
Біологія
Географія
Фізика
Хімія
ТехнологіїТрудове навчання2222
Інформатика1111
Здоров’я і фізична культураОснови здоров’я1111
Фізична культура**3333
Години на вивчення спеціалізованих навчальних предметів, курсів3,5–13,5–13,5–13,5–1
Спеціальні курси:
«Російська мова»2222
«Родинні фінанси»0,50,50,50,5
Разом26+326+326+326+3
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації2222
Факультативи:
«Логіка» 0,50,50,50,5
«Родинні фінанси»0,50,50,50,5
«Історія, культура та мова Китаю»1111
Гранично допустиме навчальне навантаження28282828
Всього (без урахування поділу класів на групи)28+328+328+328+3

Навчальний план для 6 класів з поглибленим вивченням окремих предметів

(за типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 405, таблиця № 8)

Освітні галузіНавчальні предметиКількість годин на тиждень у класах
6-А6-Б6-В
Базові предмети27,527,527,5
Мови і літературиУкраїнська мова 3,53,53,5
Українська література222
Англійська мова222
Зарубіжна література222
Суспільство -знавствоВсесвітня історія. Історія України 222
Основи правознавства 
Мистецтво*Музичне мистецтво0,50,50,5
Образотворче мистецтво0,50,50,5
МатематикаМатематика444
Алгебра
Геометрія
ПриродознавствоПриродознавство
Біологія222
Географія222
Фізика
Хімія
ТехнологіїТрудове навчання222
Інформатика111
Здоров’я і фізична культураОснови здоров’я111
Фізична культура333
Години на вивчення спеціалізованих навчальних предметів, курсів444
Спеціальні курси:
«Фінансово-грамотний споживач»111
«Міфологія»111
«Російська мова»222
Разом28,5 +328,5 +328,5 +3
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації2,52,52,5
Факультативи:
«Логіка»111
«Історія, культура та мова Китаю»111
«Культура добросусідства »0,50,50,5
Гранично допустиме навчальне навантаження313131
Всього (без урахування поділу класів на групи)31+331+331+3

Навчальний план для 7 класів з поглибленим вивченням окремих предметів

(за типовою навчальною програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 405, таблиця № 8)

Освітні галузіНавчальні предметиКількість годин на тиждень у класах
7-А7-Б7-В
Базові предмети292929
Мови і літературиУкраїнська мова 2,52,52,5
Українська література222
Англійська мова222
Зарубіжна література222
СуспільствознавствоІсторія України 111
Всесвітня історія111
Основи правознавства 
МистецтвоМузичне мистецтво0,50,50,5
Образотворче мистецтво0,50,50,5
Мистецтво
МатематикаМатематика
Алгебра222
Геометрія222
ПриродознавствоПриродознавство
Біологія222
Географія222
Фізика222
Хімія1,51,51,5
ТехнологіїТрудове навчання111
Інформатика111
Здоров’я і фізична культураОснови здоров’я111
Фізична культура333
Години на вивчення спеціалізованих навчальних предметів, курсів444
Спеціальні курси:
«Російська мова»222
«Фінансова культура»111
«Живи за правилами»111
Разом30+330 +330 +3
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації222
Факультативи:
«Логіка»111
«Історія, культура та мова Китаю»111
Гранично допустиме навчальне навантаження323232
Всього (без урахування поділу класів на групи)32+332+332+3

Навчальний план для 8 класів з поглибленим вивченням окремих предметів

(за типовою навчальною програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 405, таблиця № 8)

Освітні галузіНавчальні предметиКількість годин на тиждень у класах
8-А
математичний
8-Б
історичний
8-В
лігнвістичний
Базові предмети323232
Мови і літературиУкраїнська мова 222
Українська література222
Англійська мова222+1,5
Зарубіжна література222
СуспільствознавствоІсторія України 1,51,5+11,5
Всесвітня історія11+0,51
Основи правознавства 
МистецтвоМистецтво111
МатематикаМатематика
Алгебра2+122
Геометрія2+0,522
ПриродознавствоПриродознавство
Біологія222
Географія222
Фізика222
Хімія222
ТехнологіїТрудове навчання111
Інформатика222
Здоров’я і фізична культураОснови здоров’я111
Фізична культура**333
Години на вивчення спеціалізованих навчальних предметів, курсів3,53,53,5
Спеціальні курси:
«Російська мова»222
Разом31+331+331+3
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації222
Факультативи:
«Історія, культура та мова Китаю»111
Синтаксис простого та простого ускладненого речення1
Розв’язування задач із параметрами1
Вчимося бути громадями1
Гранично допустиме навчальне навантаження333333
Всього (без урахування поділу класів на групи)33+333+333+3

Навчальний план для 9-х класів з поглибленим вивченням окремих предметів

(за типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 405, таблиця № 8)

Освітні галузіНавчальні предметиКількість годин на тиждень у класах
9-Аматематичний9-Б історичний9-В біолого-хімічний9-Г лінгвістичний
Базові предмети33333333
Мови і літературиУкраїнська мова 2222
Українська література2222
Англійська мова2222+1
Зарубіжна література2222
Суспільство-знавствоІсторія України1,51,5+11,51,5
Всесвітня історія1111
Основи правознавства 1111
Мистецтво*Мистецтво1111
МатематикаМатематика
Алгебра2+1222
Геометрія2222
ПриродознавствоПриродознавство
Біологія222+12
Географія1,51,51,51,5
Фізика3333
Хімія2222
ТехнологіїТрудове навчання1111
Інформатика2222
Здоров’я і фізична культураОснови здоров’я1111
Фізична культура**3333
Години на вивчення спеціалізованих навчальних предметів, курсів3–13–13–13–1
Спеціальні курси:
«Російська мова»2222
Разом32+332+332+332+3
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації1111
Факультативи:«Історія, культура та мова Китаю»»«Розв’язування задач з параметрами»«Синтаксис складного речення»«Видатні постаті України кінця ХVIII-початку ХХ ст.»«Психологія особистості»1110,50,5
Гранично допустиме навчальне навантаження33333333
Всього (без урахування поділу класів на групи)33+333+333+333+3

Навчальний план для 10-х класів

(за типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464), таблиця № 2, 3)

Профільний предметКількість годин на тиждень у класах
10-Aматематичний10-Бісторичний10-Вбіолого-хімічний10-Глінгвістичний
Базові предмети27+9=3627+6,5=33,527+8,5=35,527+8,5=35,5
Українська мова2222+2
Українська література 2222+2
Зарубіжна література1111
Англійська мова2222+1,5
Історія України1,51,5+1,51,51,5
Всесвітня історія11+211
Громадянська освіта2222
Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)3+6333
Біологія і екологія222+32
Географія1,51,51,51,5
Фізика і астрономія3333
Хімія1,51,51,5+2,51,5
Фізична культура3333
Захист України 1,51,51,51,5
Вибірково-обов’язкові предмети3333
Інформатика1,51,51,51,5
Мистецтво1,51,51,51,5
Разом33+330,5+332,5+332,5+3
Додаткові години на профільні предмети, окремі базові предмети, спеціальні курси, факультативні заняття та індивідуальні заняття8–68–3,58–5,58–5,5
Факультативи:
Російська мова1111
Історія, культура та мова Китаю10,5
Конституційне право України1
Міжнародне гуманітарне право1
Розв’язування задач з параметрами111
Обчислювальний практикум0,50,5
Гранично допустиме тижневе навантаження н учня 33333333
Всього фінансується (без урахування поділу класу на групи)38383838

Навчальний план для 10-х класів

(за типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464), таблиця № 2, 3)

Профільний предметКількість годин на тиждень у класах
10-Aматематичний10-Бісторичний10-Вбіолого-хімічний10-Глінгвістичний
Базові предмети27+9=3627+8,5=35,527+8,5=35,527+8,5=35,5
Українська мова2222+2
Українська література 2222+2
Зарубіжна література1111
Англійська мова2222+1,5
Історія України1,51,5+1,51,51,5
Всесвітня історія11+211
Громадянська освіта2222
Правознавство0+2
Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)3+6333
Біологія і екологія222+32
Географія1,51,51,51,5
Фізика і астрономія3333
Хімія1,51,51,5+2,51,5
Фізична культура3333
Захист України 1,51,51,51,5
Вибірково-обов’язкові предмети3333
Інформатика1,51,51,51,5
Мистецтво1,51,51,51,5
Разом33+332,5+332,5+332,5+3
Додаткові години на профільні предмети, окремі базові предмети, спеціальні курси, факультативні заняття та індивідуальні заняття8–68–5,58–5,58–5,5
Факультативи:
Російська мова1111
Історія, культура та мова Китаю10,5
Розв’язування задач з параметрами111
Обчислювальний практикум0,50,5
Гранично допустиме тижневе навантаження н учня 33333333
Всього фінансується (без урахування поділу класу на групи)38383838

Навчальний план для 11-х класів

(за типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 408(у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464), таблиця № 2, 3)

Профільний предметКількість годин на тиждень у класах
11-Aматематичний11-Б історичний11-В біолого-хімічний11-Г лінгвістичний11- Д лінгвістичний
Базові предмети26352635,5263626352635
Українська мова2222+22+2
Українська література 2222+22+2
Зарубіжна література11111
Англійська мова2222+22+2
Історія України1,51,5+1,51,51,51,5
Всесвітня історія11+2111
Громадянська освіта
Правознавство0+3
Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)3+63333
Біологія і екологія222+322
Географія11111
Фізика і астрономія44444
Хімія222+422
Фізична культура33333
Захист України1,51,51,51,51,5
Вибірково-обов’язкові предмети33333
Інформатика1,51,51,51,51,5
Мистецтво1,51,51,51,51,5
Разом33+332,5+333+332+332+3
Додаткові години на профільні предмети, окремі базові предмети, спеціальні курси, факультативні заняття та індивідуальні заняття9–69–6,59–79–69–6
Факультативи:
Російська мова11111
Розв’язання задач з параметрами11111
Історія, культура та мова Китаю10,51
Методи розв’язування задач з математики0.50,5
Гранично допустиме тижневе навантаження н учня 3333333333
Всього фінансується (без урахування поділу класу на групи)3838383838

Додаток 2

Перелік програм

для вивчення предметів інваріантної та варіативної складової навчального плану Кременчуцького ліцею №11Кременчуцької міської ради Полтавської області у 2020/2021 навчальному році 1–4 класи

Найменування навчальних (освітніх) програм навчальних дисциплінНаявність (так/ні)Ким затвердженоРік затвердження
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА під керівництвом О.Я.СавченкоНова українська школа. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1–4 клас), затверджена Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli
такДержавний стандарт початкової освіти (2018), типові освітні програми (наказ МОН України від 21.03.2018 № 268)2018
Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти І ступеня (початкова освіта) розроблена на виконання Закону України «Про освіту» та постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» та змінами згідно наказу МОН України №948 від 05.08.2016року.
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli
такДержавний стандарт початкової загальної освіти (2011), типові освітні програми (наказ МОН України від 20.04.2018 № 407)2018
Типова навчальна програма на основі навчального плану початкової школи з українською мовою навчання для закладів середньої освіти, що працюють за науково – педагогічним проектом «Інтелект України » (лист ДСЯО від 06.08.2020 р.)
https://intellect-ukraine.org/files/Dokumenty/Nakaz_1319_MONU_Intellect_Ukraine.pdf
такДержавний стандарт початкової загальної освіти (2011), типові освітні програми (наказ МОН України від 20.04.2018 № 407)2018

5–9 класи

Найменування навчальних (освітніх) програм навчальних дисциплінНаявність (так/ні)Ким затвердженоРік затвердження
Інваріантна складова
«Українська мова. 5–9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання»такНаказ МОН України від 07.06.2017 № 804.2017
«Українська література. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 5–9 класи.»такНаказ МОН України від 07.06.2017 № №8042017
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9 класитакНаказ МОН України від від 07.06.2017 № 8042017
О. М. Ніколенко Зарубіжна література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, 2013р. зі змінами 2017 р.такНаказ МОН від 07.06.2017 № 8042017
Історія України. 5–9 класитакНаказ МОН України від 21.02.2019 № 2362019
«Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). 6 клас»такНаказ МОН України від 21.02.2019 № 2362019
«Всесвітня історія. 7–9 класи»такНаказ МОН України від 07.06.2017 № 8042017
«Основи правознавства. 9 клас»такНаказ МОН України від 07.06.2017 № 8042017
Образотворче мистецтво. 5–7 класитакНаказ МОН України від 07.06.2017 № 8042017
Музичне мистецтво. 5–7 класитакНаказ МОН України від 07.06.2017 № 8042017
Мистецтво. 8–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладівтакНаказ МОН України від 07.06.2017 № 8042017
Математика. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладівтакНаказ МОН України від 07.06.2017 № 804
Природознавство5 класПрограма для загальноосвітніх навчальних закладівтакНаказ МОН України від 07.06.2017 № 8042017
Програма з біології для 6–9 класів закладів загальної середньої освітитакНаказ МОН України від 07.06.2017 № 8042017
Навчальні програми з географії для загальноосвітніх навчальних закладів, 6–9 класитакНаказ МОН України від 07.06.2017 № 8042017
Фізика. 7–9 класи. Навчальна програмадля загальноосвітніх навчальних закладівтакНаказ МОН України від 07.06.2017 № 8042017
Хімія. 7–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. такНаказ МОН України від 07.06.2017 № 8042017
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Інформатика 5–9 класитакНаказ МОН України від 07.06.2017 № 8042017
Основи здоров’я.5 –9 класи.Програма для загальноосвітніх навчальних закладівтакНаказ МОН України від 07.06.2017 № 8042017
Навчальна програма з фізичної культуридля загальноосвітніх навчальних закладів5–9 класитакНаказ МОН України від 23.10.2017 №14072017
Трудове навчання. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладівтакНаказ МОН України від 07.06.2017 № 8042017
Варіативна складова
«Русский язык для 5–9 кл. Баландина Н.Ф., Синица И.А., Фролова Т.Я., 2017 (початок вивчення з 1 класу)»такНаказ МОН від 07.06.2017 № 8042017
Навчальна програма курсу за вибором «Родинні фінанси» для учнів 5 класутакЛист ІІТЗО від 29.05.2015 № 14.1/12-Г–3282015
Навчальна програма курсу за вибором «Фінансово-грамотний споживач» для учнів 6 класутакЛист ІІТЗО від 29.05.2015 № 14.1/12-Г–3292015
МіфологіятакЛист Міністерства освіти і науки України від 29.08.2016 №1/11–114142016
Навчальна програма курсу за вибором «Фінансова культура» для учнів 7 класутакЛист ІІТЗО від 29.05.2015 № 14.1/12-Г–3302015
«Живи за правилами» Навчальна програма курсу за виборомтакМОН України №1/11–11414 від 29.08.162016
Буковська О.І., Васильєва Д.В. Логіка (факультативний курс для учнів 5–9 класів)такНаказ МОН від 04.07.2016 № 2.1/12 – Г –4402016
Історія, культура та мова Китаю. Навчальна програма факультативного курсу для 5–11 класівтакІнститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України ( протокол №1 від 2 січня 2018 року)2018
Культура добросусідстватакСхвалений до використання в освітніх закладах України (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України № 22.1/12-Г–366 від 15.06.2018 р.)2018
Гнаткович Тетяна Синтаксис простого та простого ускладненого речення (8клас)такЛист Інституту модернізації змісту освіти від 04.07.2019 р. №221/12 – Г–5512019
Гнаткович Тетяна Синтаксис складного речення (9 клас)такЛист Інституту модернізації змісту освіти від 04.07.2019 р. №221/12 – Г–5512019
Апостолова Г.В. Розв’язування задач з параметрами. (Факультативний курс для учнів 8–11 класів) такНаказ МОН від 04.07.2016 № 2.1/12 – Г –4402016
Вчимося бути громадянами Навчальна програма курсу за виборомтакМОН України №1/11–11414 від 29.08.162016
Видатні постаті України кінця XVIII-початку ХХ ст. Навчальна програма курсу за виборомтакМОН України №1/11–11414 від 29.08.162016
Психологія особистості. Програма з біології та екології для реалізації варіативної складової навчальних планівтакНаказ МОН 1/9–503 від 20.08.20182018

10–11 класи

Найменування навчальних (освітніх) програм навчальних дисциплінНаявність (так/ні)Ким затвердженоРік затвердження
Інваріантна складова
«Українська мова для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 10–11 класи (рівень стандарту)»такНаказ МОН України від 23.10.2017 № 1407.2017
«Українська мова для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 10–11 класи (профільний рівень)»такНаказ МОН України від 23.10.2017 № 1407.2017
«Українська література для загальноосвітніх навчальних закладів. 10–11 класи (рівень стандарту)»такНаказ МОН України від 23.10.2017 № 1407.2017
«Українська література для загальноосвітніх навчальних закладів. 10–11 класи (профільний рівень)»такНаказ МОН України від 23.10.2017 № 1407.2017
Зарубіжна література для 10–11 класів загальноосвітніх шкіл (рівень стандарту).такНаказ МОН України від 23.10.2017 № 1407.2017
Історія України. 10–11 класитакНаказ МОН України від 21.02.2019 № 2362017
«Всесвітня історія. 10–11класи (рівень стандарту)такНаказ МОН України від 23.10. 2017 № 14072017
«Всесвітня історія. 10–11класи (профільний рівень)такНаказ МОН України від 23.10. 2017 № 14072017
«Громадянська освіта (інтегрований курс). 10 клас»такНаказ МОН України від 23.10.2017 № 14072017
«Правознавство (профільний рівень).10–11 класи»такНаказ МОН України від 14.07.2016 № 826 і наказ МОН України від 23.10.2017 № 14072017
Мистецтво. Програмадля загальноосвітніх навчальних закладів.10–11 класи (рівень стандарту)такНаказ МОН України від 23.10.2017 № 14072017
Навчальна програма з математики
для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладівПрофільний рівень
такНаказ МОН України від 23.10.2017 № 14072017
Навчальна програма з математики
для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту
такНаказ МОН України від 23.10.2017 № 14072017
Програма з біології і екології для 10–11 класів закладів загальної середньої освітитакНаказ МОН України від 23.10.2017 № 14072017
Програма з біології і екології для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти. Профільний рівень.такНаказ МОН України від 23.10.2017 № 14072017
Географія. 10–11 класи (рівень стандарту)такНаказ МОН України від 23.10.2017 № 14072017
Фізика і астрономія. Навчальні програми для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти(рівень стандарту)Авторський колектив під керівництвом Ляшенка О. І.такНаказ МОН України № 1539 від 24.11. 2017 р2017
Навчальна програмадля закладів загальної середньої освіти.Хімія.10–11 класи. Рівень стандартутакНаказ МОН України від 23.10.2017 № 14072017
Навчальна програмадля закладів загальної середньої освіти.Хімія.10–11 класи. Профільний рівеньтакНаказ МОН України від 23.10.2017 № 14072017
Навчальна програма вибірково-обов’язкового предмету для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту).такНаказ МОН України від 23.10.2017 № 14072017
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМАЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИдля загальноосвітніх навчальних закладів. 10 – 11 класи. Рівень стандартутакНаказ МОН України від 22.03.2017 №4512017
Варіативна складова
Російська мова. Факультативний курс для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою.такСхвалено науково-методичною комісією для використання в загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою навчання протоколом № 6 від 28.10.2010р. (лист Міністерства освіти і науки України від 08.11.2010 р№ 1.4/18–4254)2010
Історія, культура та мова Китаю. Навчальна програма факультативного курсу для 5–11 класівтакІнститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України ( протокол №1 від 2 січня 2018 року)2018
Лахтадир Л.І. Методи розв’язування задач з математики (факультативний курс для учнів 10–11 класів)такНаказ МОН від 04.07.2016 № 2.1/12 – Г –4402016
Коновалова Г.А. Обчислювальний практикум (Факультативний курс для учнів 10 класів природничо-математичного напряму)такНаказ МОН від 04.07.2016 № 2.1/12 – Г –4402016
Апостолова Г.В. Розв’язування задач з параметрами. (Факультативний курс для учнів 8–11 класів) такНаказ МОН від 04.07.2016 № 2.1/12 – Г –4402016
Scroll to Top